نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه باید با رویکرد حل مسئله باشد
کد خبر: 4021968
تاریخ انتشار : ۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۷

نقش‌آفرینی حوزه و دانشگاه باید با رویکرد حل مسئله باشد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی گفت: اگر حوزه و دانشگاه به‌عنوان 2 پایگاه فکری بتوانند با رویکرد حل مسائل و معظلات جامعه نقش‌آفرینی کنند، بسیاری از بدخواهان نظام ناامید شده و توسعه و پیشرفت کشور رقم خواهد خورد.

محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، محسن مرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی، 28 آذرماه همزمان با سالروز وحدت حوزه و دانشگاه در همایش گرامیداشت علامه ذوالفنون حسن‌زاده آملی با حضور فرزند ارشد علامه عبدالله حسن زاده آملی و شاگرد مبارز علامه، هادی عباسی خراسانی که در دانشگاه آزاد اسلامی مشهد برگزار شد ضمن تجلیل از مقام علمی و معرفتی این استاد علامه بیان کرد: وحدت دو پایگاه فکری حوزه ودانشگاه می‌تواند گره از مشکلات جامعه امروز بگشاید.

وی با بیان اینکه امروز دانشگاه آزاد اسلامی خراسان رضوی و مشهد مفتخر به حضور اندیشمندان حوزه در کنار اساتید دانشگاه است، اظهار کرد: مایه مباهات این مجموعه دانشگاهی است که امروز توانسته با ظرفیت‌های بی‌نظیر و بی‌بدلیل خود سهم کوچکی در پیشبرد اهداف نظام به‌ویژه اهداف بنیانگذار کبیرانقلاب داشته باشد.

مرادی با بیان اینکه دانشگاه محل و مرجع تضارب آرا و ارتباط با جامعه است، تصریح کرد: این دو پایگاه فکری اگر بتوانند با رویکرد حل مسائل و معضلات جامعه نقش‌آفرینی کنند، بسیاری از بدخواهان نظام ناامید خواهند شد و توسعه و پیشرفت کشور رقم خواهد خورد.

وی تاکید کرد: دانشگاه آزاد اسلامی مشهد با برخورداری از 30 هزار دانشجو در رشته‌های مختلف و حدود 600 استاد عضو هیئت علمی توانسته سهم بسیار ارزشمندی در توسعه، تولید و پیشرفت علوم و همچنین گسترش فضای انقلابی و ترویج و تعمیق باورهای دینی و  مذهبی داشته باشد.

در این مراسم از مقام علمی و معرفتی علامه ذوالفنون حسن زاده آملی تجلیل به‌عمل آمد.

انتهای پیام
captcha