برنامه اکران دومین روز جشنواره فجر مشهد
کد خبر: 4033853
تاریخ انتشار : ۱۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳

برنامه اکران دومین روز جشنواره فجر مشهد

در دومین روز از نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد دو فیلم «بدون قرار قبلی» و «بیرو» در سینماهای منتخب مشهد اکران خواهند شد.

جشنواره فیلم فجر مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، در دومین روز نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، فیلم‌های «بدون قرار قبلی» و «بیرو» در سینماهای منتخب مشهد اکران می‌شوند.

بنابر این گزارش، فیلم «بدون قرار» قبلی در سانس 17:30 در سینماهای آفریقا، هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست، اطلس و پارک باز و فیلم بیرو در سانس 19:30 در سینماهای آفریقا، هویزه، سیمرغ، ویلاژتوریست، اطلس، پارک باز، گلشن و برفی اکران خواهند شد.

«بدون قرار قبلی»

این فیلم به کارگردانی بهروز شعیبی محصول سال ۱۴۰۰ است. «بدون قرار قبلی» ششمین فیلم سینمایی بهروز شعیبی در مقام کارگردان است که فیلمنامه آن توسط فرهاد توحیدی و مهدی تراب‌بیگی با نگاهی به یکی از داستان‌های مصطفی مستور نوشته شده‌ است.

در خلاصه این فیلم آمده است: یاسمین به سن و سال پسر 6 ساله‌اش بوده که به آلمان (برلین) مهاجرت کرده و حالا با مرگ پدر، ناچار است پس از 30 سال به ایران بازگردد. پسرش دچار اوتیسم است و این سفر را برایش دشوار می‌کند. یاسمین شناختی از پدرش ندارد و بیش از آن میراثی که پدر برایش گذاشته، باعث تعجب او می‌شود. اقامت کوتاه و ناخواسته او در زادگاه پدر و دیدار با کسانی که پدرش را می‌شناسند، یاسی را به درک تازه‌ای از انسان و مفهوم مرگ می‌رساند.

در این فیلم پگاه آهنگرانی، مصطفی زمانی، صابر ابر‌، الهام کردا، امین میری‌، حامی ترابی و رضا صابری به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«بیرو»

«بیرو» فیلم ایرانی به کارگردانی و نویسندگی مرتضی علی عباس میرزایی و تهیه‌کنندگی مجید برزگر محصول سال ۱۴۰۰ است. این فیلم بر اساس زندگی علیرضا بیرانوند، بازیکن فوتبال، ساخته شده و اولین‌بار در ۱۱ بهمن ۱۴۰۰ در چهلمین دوره جشنواره فیلم فجر به نمایش درآمد.

این فیلم روایتی از زندگی علیرضا بیرانوند دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران از دوران کودکی تا ورود به فوتبال حرفه‌ای و عضویت در تیم ملی فوتبال ایران است.

حسین بیرانوند، رضا داوودنژاد، سیاوش چراغی‌پور، سعید داخ، صحرا اسدالهی، محمد علی‌محمدی، سهیل قنادان، مهدی زمین پرداز، ستایش تارانی، سارا والیانی، ابوذر فرهادی، مبین بهاروند، محمد نیکبخت، مجید پتکی، مهران نائل، محمد عسگری، امین میری، مرتضی تقی‌زاده، وحید نفر، حامد نساج و علیرضا جلیلی بازیگرانی هستند که در این فیلم ایفای نقش دارند.

نوزدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد از 15 بهمن‌ماه آغاز و با اکران 16 فیلم در هشت سینمای منتخب مشهد تا 22 بهمن ادامه دارد.

انتهای پیام
captcha