اهدای اثر ثبت شده در گینس به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی
کد خبر: 4040051
تاریخ انتشار : ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۵

اهدای اثر ثبت شده در گینس به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی

نویسنده یکی از بخش‌های کتاب «مهربانی های عصر کرونا» ثبت شده در گینس آن را به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اهدا کرد.

 کتابخانه مرکزی آستان قدس رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به‌نقل از گنجینه رضوی، باربد رئیسی، نویسنده یکی از بخش‌های کتاب «مهربانی های عصر کرونا» ثبت شده در گینس در خصوص این اثر، اظهار کرد: کتاب مذکور با همکاری 184 مولف از 5 قاره جهان در اوج داستان کرونا در کانادا تالیف شد.

وی، محور موضوعی مطالب این کتاب را مهربانی‌های مردم در ایام کرونا نسبت به همدیگر عنوان کرد که از دید مولفان در کشورهای مختلف جهان پنهان نمانده و در قالب داستان و خاطره بیان شده است.

رئیسی، زندگی دیجیتال را مانعی بر سر راه ابراز محبت افراد نسبت به یکدیگر دانست و ادامه داد: در گذشته مهربانی کردن نسبت به همنوعان امواج خروشانی بود که امروزه آن ابراز محبت‌ها کمتر به چشم می‌خورد و مردم فراموش کرده‌اند که به محبت یکدیگر نیازمندند.

وی، وقوع بیماری همه‌گیر کرونا را تلنگری به مردم در اقصی نقاط جهان دانست که به یاد آورند محبت جریان زندگی را تسهیل می‌کند.

رئیسی همچنین به فرایند سختگیرانه شرکت گینس در ثبت رکورد آثار مکتوب اشاره و شرکت مولف این اثر را North Star Success به مدیریت دکتر شهاب اناری در کانادا عنوان کرد.

این نویسنده جوان که در رشته علوم سیاسی مشغول به تحصیل است به دیگر اثر اهدایی خود به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اشار داشت که به عنوان پرفروش‌ترین کتاب در شرکت بین‌المللی آمازون – از بزرگترین فروشگاه‌های اینترنتی جهان- معرفی شد.

وی در خصوص این اثر گفت: کتاب «بزرگتر از مشکلات باش» مجموعه مقالات انگیزشی بر پایه علمی است که توسط 12 نویسنده منتخب از بین 800 نویسنده درخواست کننده از سراسر جهان به سرپرستی برایان تریسی- یکی از تواناترین و معروف‌ترین سخنرانان دنیا در عرصه خودباوری و انگیزشی- نگاشته شده است.

رئیسی، «چرا، چه موقع و کجا» را عنوان مقاله خود در این کتاب بیان کرد که با تایید شرکت North Star Success در این کتاب به چاپ رسیده است.

گفتنی است اثر ثبت شده در گینس توسط نویسنده آن به کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی اهدا شد.

انتهای پیام
captcha