بهره‌مندی از مشارکت‌های مردمی در راستای بازسازی عتبات عالیات ضروری است
کد خبر: 4079063
تاریخ انتشار : ۲۸ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۹

بهره‌مندی از مشارکت‌های مردمی در راستای بازسازی عتبات عالیات ضروری است

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بردسکن گفت: بهره‌مندی از مشارکت‌های مردمی در راستای بازسازی عتبات عالیات ضروری است.

بازسازی عتبات عالیاتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمد اسماعیل‌نیا، مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بردسکن، شامگاه 27 مردادماه، در جلسه بررسی کمک‌های مردمی این شهرستان به عتبات عالیات، اظهار کرد: عشق و علاقه مردم این شهرستان به ائمه‌اطهار و اهل‌بیت(ع) ستودنی است.

وی با اعلام اینکه طی 15 سال گذشته بیش از 600 میلیون تومان کمک نقدی به حساب عتبات عالیات استان واریز و بیش از 2 کیلوگرم طلا و نقره جمع‌آوری و به استان ارسال و در حرم‌های مطهر ائمه به کار گرفته شده است، افزود: سهم هر نفر از شهرستان بردسکن برای کمک به بازسازی عتبات عالیات 7500 تومان است.

مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات شهرستان بردسکن عنوان کرد: همه ساله براساس جمعیت هر شهرستان از سوی ستاد کل عتبات عالیات مبلغی به عنوان سهم هر شهرستان مشخص می‌شود که در همین راستا سال گذشته برای شهرستان بردسکن هر نفر 5000 تومان اعلام شده بود.

وی با بیان اینکه بیش از 50درصد تعهد شهرستان در سال گذشته محقق شده است، بیان کرد: بردسکن در زمینه کمک به عتبات عالیات جزء شهرستان‌های پیشرو در خراسان رضوی است.

اسماعیل‌نیا یادآور شد؛ با توجه به افزایش هزینه‌های ساخت‌وساز سهمیه شهرستان بردسکن در سال جاری 600 میلیون تومان اعلام شده یعنی هر نفر 7500 تومان که می‌طلبد همه باهم در راستای این تعهد و بازسازی حرم‌های اهل‌بیت(ع) تلاش کنیم.

وی با اشاره به احداث صحن حضرت زینب(س) در کربلا، بیان کرد: کمک هزینه مشارکت در احداث این صحن برای هر مترمربع 4 میلیون تومان اعلام شده که هر شخص می‌تواند با پرداخت این مبلغ یا کمتر از آن مانند خشت‌های طلا سند افتخار دریافت کند، افزود: همه ما به خوبی آثار خدمت و فعالیت در راه اهل‌بیت(ع) را در زندگی خود دیده‌ایم و نتایج و آثار این اقدامات به عنوان یک سرمایه معنوی در زندگی‌مان مشاهده می‌شود.

انتهای پیام
captcha