عوامل شهادت دو بسیجی در مشهد دستگیر شدند
کد خبر: 4100611
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۱ - ۰۹:۴۷
فرماندار مشهد:

عوامل شهادت دو بسیجی در مشهد دستگیر شدند

فرماندار مشهد از دستگیری تیم پنج‌ نفره‌ای که عامل به شهادت رساندن دو مدافع امنیت در مشهد بودند، خبر داد.

محسن داوری، فرماندار مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محسن داوری، فرماندار مشهد، امروز، ۲۸ آبان، در جمع خبرنگاران با اشاره به حوادث اخیر کشور و شهادت دو نیروی بسیجی حافظ امنیت در مشهد اظهار کرد: با تلاش و پیگیری دستگاه‌های امنیتی و انتظامی عوامل این جنایت شناسایی و با اقدامات اطلاعاتی دستگیر شدند. عوامل این جنایت در قالب تیمی پنج نفره حین فرار از استان دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

وی با بیان اینکه قاتل و هم‌دستانش به قصد خروج از کشور در حال فرار بودند، بیان کرد: عوامل پس از دستگیری در یکی از استان‌های همجوار برای تشکیل پرونده به مشهد منتقل شدند که به‌زودی پرونده در دستگاه قضایی بررسی شده و این عوامل به سزای اعمال خود خواهند رسید، قاتل اصلی پرونده که از این تیم پنج‌ نفره بود نیز دستگیر شده و به جرم خود اعتراف کرده است.

فرماندار مشهد با تأکید براینکه طبق قانون با بر هم‌زنندگان آرامش برخورد جدی خواهد شد، اظهار کرد: البته نمی‌توان گفت تمام کسانی که به خیابان‌ها آمده‌اند، اغتشاشگر هستند و در این میان عده‌ای برای اعتراض آمده‌اند که به اعتراضاتشان رسیدگی خواهد شد، عده‌ای نیز از روی ناآگاهی فریب دشمن را خورده که پس از توجیه شدن توسط عوامل انقلابی، دست از اقدام خود برداشته‌اند.

داوری گفت: گروهی هم توسط معاندان به قصد اغتشاش و تخریب وارد خیابان‌ها می‌شوند که پس از شناسایی، دستگیر شده و پرونده آنها در دستگاه قضایی تحت بررسی و پیگیری قرار گرفته و نتیجه به‌زودی از رسانه‌ها منتشر می‌شود.

انتهای پیام
captcha