بخشی از نیازمندی‌های خراسان رضوی مربوط به پژوهش است
کد خبر: 4105306
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۷
/نمایشگاه پژوهش و فناوری /

بخشی از نیازمندی‌های خراسان رضوی مربوط به پژوهش است

استاندار خراسان رضوی گفت: نیازمندی‌ها و هزینه‌های مربوط به پژوهش جزئی از هزینه‌های اجرایی ماست و اگر پژوهش لازم، خوب و کاربردی داشته باشیم به تبع آن، هزینه‌های جاری کاهش می‌یابد و از طرفی نیز زودتر و بهتر به نتیجه می‌رسیم.

یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضویبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری، استاندار خراسان رضوی، امروز ۱۶ آذرماه، در حاشیه بازدید از بیست‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری، اظهار کرد: نیازمندی‌ها و هزینه‌های مربوط به پژوهش جزئی از هزینه‌های اجرایی ماست، زیرا اگر پژوهش لازم، خوب و کاربردی داشته باشیم به تبع آن، هزینه‌های جاری کاهش می‌یابد و از طرفی نیز زودتر و بهتر به نتیجه می‌رسیم.

وی بیان کرد: در واقع با تکیه بر مسائلی که در استان و کل کشور وجود دارد، پژوهش‌های صورت گرفته در بخش دانشجویی، دانش‌آموزی، حوزه علمیه، علوم انسانی و شرکت‌های مربوط به بخش خصوصی و دانش‌بنیان بسیار خوب و نویدبخش است تا توجه به موضوعات پژوهشی در کنار اقدامات اجرایی مورد توجه قرار گیرد. 

استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما مجبور هستیم در کنار اقدامات اجرایی، موضوعات پژوهشی را در دستور کار قرار دهیم تا سرعت لازم متناسب با مسائل پیش رو در خصوص موضوعات پژوهشی و حل مسائل آن را داشته باشیم.

انتهای پیام
captcha