اعلام اسامی داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان
کد خبر: 4160399
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۵

اعلام اسامی داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان

اسامی هیئت داوران سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور اعلام شد و بر اساس آن مجموعاً 38 داور ملی و بین‌المللی در دو بخش بانوان و آقایان به ارزیابی شرکت‌کنندگان در این جشنواره می‌پردازند.

اعلام اسامی داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویانسیدجعفر صادقی،‌ مسئول کمیته فنی و داوری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان در گفت‌وگو با خبرنگار اعزامی ایکنا به ارومیه، در مورد انتخاب گروه‌های داوری این دوره از مسابقات گفت: در مجموع هشت گروه داوری برای این دوره در نظر گرفته شده است که شامل چهار گروه برای بخش آقایان و چهار گروه در بخش بانوان است.

وی با اشاره به اینکه این گروه‌ها در هر بخش مستقل از هم داوری خواهند کرد، افزود: این چهار گروه در هر دو بخش بانوان و آقایان شامل گروه‌رشته‌های حفظ کل قرآن، قرائت تحقیق، تواشیح و همخوانی قرآن؛‌ گروه‌رشته‌های حفظ 20 جزء و ترتیل قرآن، گروه‌رشته‌های حفظ پنج جزء و حفظ 10 جزء قرآن کریم و گروه‌رشته‌های اذان، مداحی و دعاخوانی است که رشته‌های تواشیح و همخوانی و اذان فقط در بخش آقایان خواهد بود. 

صادقی تصریح کرد:‌ انتخاب داوران بر اساس ضوابط مصوب و ابلاغی ستاد عالی هماهنگی مسابقات قرآن کریم کشور و با هماهنگی دبیرخانه این ستاد در مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه بوده و افراد انتخاب شده از فهرست داوران مجاز که از سوی ستاد عالی مسابقات قرآن معرفی شده، انتخاب شده است.

مسئول کمیته فنی و داوری سی و هفتمین دوره جشنواره ملی قرآن و عترت دانشجویان کشور اظهار کرد: با توجه به اینکه سطح جشنواره قرآن و عترت دانشجویان، ملی است و از آن با عنوان بزرگترین رویداد قرآنی دانشجویان کشور یاد می‌شود، تلاش شده است تا داوران انتخاب شده در تمام رشته‌ها، درجه یک کشوری باشند. لذا در این دوره به جز مواردی که در فهرست اعلام شده در آن رشته، هیچ داوری حائز درجه یک نبوده است، ‌سایر داوران همگی درجه یک هستند. 

وی بیان کرد: در زمینه انتخاب گروه داوری علاوه بر مصوبات ستاد عالی مسابقات و هماهنگی‌هایی که با مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه صورت گرفته است، ضوابط ابلاغی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها نیز به طور کامل رعایت شده است.

اعلام اسامی داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان

اعلام اسامی داوران سی‌و‌هفتمین جشنواره ملی قرآن دانشجویان

معصومه امام وردی

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha