افتتاح کلاس‌های آموزشی تخصصی قرآن ویژه کارکنان پدافند هوایی ارتش در مشهد
کد خبر: 4189962
تاریخ انتشار : ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۸

افتتاح کلاس‌های آموزشی تخصصی قرآن ویژه کارکنان پدافند هوایی ارتش در مشهد

آیین افتتاحیه کلاس‌های آموزش تخصصی قرآن کریم ویژه کارکنان پدافند هوایی ارتش برگزار شد.

امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب، معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتشبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی منطقه پدافند هوایی شمال شرق، آیین افتتاح کلاس‌‌های آموزشی تخصصی قرآن کریم ویژه کارکنان پدافند هوایی ارتش همزمان با چهارم دی ماه، با حضور معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، رئیس اداره عقیدتی-سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش و جمعی از کارکنان و خانواده‌های آنان در زینبیه شهرک سازمانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق برگزار شد.

در این مراسم امیر سرتیپ محمد یوسفی خوش‌قلب، معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش، بیان کرد: محافل انس با قرآن برای احیای سنت‌‌های اهل بیت برگزار می‌شود و بقای این انقلاب نیازمند تفکر قرآنی و برگزاری جلسات قرآن خانگی است.

وی افزود: توجه به مسئله عترت در کنار مسئله قرآن از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که مراکز در این زمینه باید تلاش بیشتری انجام دهند.

خوش‌قلب هدف از افتتاح مرکز تخصصی قرآن کریم را ترویج فرهنگ قرآن و عترت برشمرد و تصریح کرد: این مرکز می‌تواند با ارتقاء فرهنگ قرآنی در کاهش آسیب‌های اجتماعی بسیار موثر واقع شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: یکی از مکان‌هایی که می‌تواند احادیث و آیات قرآن را در زندگی ما متبلور کند، مؤسسات قرآنی است که ضروری است ضمن داشتن برنامه‌های جامع و مناسب در اجرایی شدن آنها نیز اهتمام ویژه ورزند تا شاهد گسترش فرهنگ قرآنی و سبک زندگی ایرانی-اسلامی باشیم.

انتهای پیام
captcha