فراخوان ایده «مطالعات راهبردی به‌کارگیری تراریخت‌ها»
کد خبر: 4190242
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

فراخوان ایده «مطالعات راهبردی به‌کارگیری تراریخت‌ها»

رویداد حمایت از ایده‌ها، محصولات و خدمات «مطالعات راهبردی و پیوست علمی به کارگیری تراریخت‌ها» توسط پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی فراخوان داد.

ارسال/ «مطالعات راهبردی و پیوست علمی به‌کارگیری تراریخت‌ها» فراخوان شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی، رویداد طبا(طراحی برای آینده) به همت مرکز توسعه فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری و مرکز رشد و خانه خلاق و نوآوری پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با همکاری برخی از نهادهای علمی کشور برگزار می‌شود.

در این رویداد با بررسی و ارزیابی پیشنهاده (پروپوزال)‌ها، افراد نخبه در زمینه مطالعات راهبردی و پیوست علمی به‌کارگیری تراریخت‌ها به تشخیص داوران شناسایی شده و از طریق حمایت‌های معنوی و مالی مرکز رشد، تشویق می‌شوند تا پیشنهادهای خود را به ثمر برسانند.

محورهای کلی این رویداد شامل؛ ملاحظات کلامی به‌کارگیری محصولات تراریخته؛ ملاحظات فلسفی به‌کارگیری محصولات تراریخته؛ ملاحظات اخلاقی به‌کارگیری محصولات تراریخته؛ ملاحظات فقهی به‌کارگیری محصولات تراریخته و ملاحظات حقوقی به‌کارگیری محصولات تراریخته است.

حمایت‌ها و جوایز این رویداد شامل؛ حمایت از طرح‌ها هر کدام تا ۳۰۰ میلیون تومان(۵ طرح)؛حمایت از گزارش‌ها و مقالات هر کدام تا ۱۰ میلیون تومان(۵ متن برتر) و حمایت از انجام خدمت سربازی در قالب امریه، کسر از خدمت و جایگزین خدمت و انجام طرح‌ها زیر نظر اساتید مبرز است.

مهلت ثبت نام در این رویداد تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۲ و ارزیابی طرح‌ها از ۲۵ دی تا ۳۰ دی ماه خواهد بود. همچنین زمان برگزاری اختتامیه این رویداد و تعیین برگزیدگان بهمن ماه ۱۴۰۲ است.

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند اینجا کلیک کنند.

انتهای پیام
captcha