برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی در مشهد
کد خبر: 4195683
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۶

برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی در مشهد

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه ۶ بهمن در مشهد خبر داد.

برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی در مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از برگزاری راهپیمایی ضد صهیونیستی پس از اقامه نمازجمعه ۶ بهمن ماه در مشهد خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است: با توجه به ادامه سیاست ترور نیرو‌های جبهه مقاومت اسلامی، تهاجم سنگین و بمباران بی‌وقفه غزه و شهادت هزاران کودک و زن و مرد فلسطینی و قطع آب، برق، غذا و دارو برای آنها توسط گرگ‌های تل‌آویو، راهپیمایی مردمی خشم و انزجار از آدم‌کشی و فاجعه عظیم نسل‌کشی در فلسطین توسط رژیم منحوس صهیونیستی پس از اقامه نماز جمعه ۶ بهمن ماه از باب‌الجواد حرم مطهر رضوی به طرف چهارراه خسروی و چهارراه شهدا برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی از مردم مؤمن و همیشه در صحنه مشهد مقدس دعوت می‌کند در این راهپیمایی شرکت کرده و ضمن ابراز همدردی با بازماندگان شهدای فلسطین، لبنان، یمن، عراق، سوریه و ایران اسلامی، خشم و عصبانیت خود را از صهیونیسم بین‌الملل به نمایش بگذارند.

انتهای پیام
captcha