کیفیت تولیدات در واحدهای صنعتی پیام اصلی بسیج و انقلاب است
کد خبر: 4195945
تاریخ انتشار : ۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۱

کیفیت تولیدات در واحدهای صنعتی پیام اصلی بسیج و انقلاب است

رییس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) گفت: کیفیت بالا و قیمت مناسب برای کالای تولیدی شرط موفقیت یک واحد صنعتی و پیام اصلی بسیج و انقلاب نیز هست.

احمد زارع، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع)به گزارش ایکنا و به نقل از روابط‌ عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، احمد زارع، رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) بیان کرد: پیشرفت در بخش تولید کشور عیان و آشکار است و این می‌تواند مهمترین دلیل برای مشارکت در انتخابات باشد، به ویژه اینکه بخش صنعت خراسان رضوی با وجود همه تحریم‌ها و سختی‌ها، خودشان سهمشان را در انقلاب و نظام ادا کرده و موجب پیشرفت این کشور شده‌اند.

وی ادامه داد: وظیفه ما بسیجی‌هاست که تولیدکنندگان را که سهم خود را در این انقلاب و نظام ادا کرده و موجب اشتغال و ارزش افزوده شده‌اند به مردم بشناسانیم و از آنان حمایت کنیم.

زارع بیان کرد: اردوی جهادی «راهیان پیشرفت» از واحد صنعتی  شیشه فلوت کاویان، ویژه فرماندهان پایگاه‌های بسیج ادارات و کارمندان استان حوزه شهید طرحچی با همراهی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی و مدیر شهرک صنعتی کاویان و نیز با محوریت بصیرت بسیجیان در زمینه رشد تولید برگزار شد.

رئیس سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه امام رضا(ع) ضمن تشریح اقدامات دشمن برای ایجاد ناامیدی در کشور گفت: در انتخابات پیش رو همه باید پای کار بیایند و نقش خود را در این راه ایفا کنند، یکی از مصادیق عملی جهاد تبیین حضور حداکثری مردم در این رویداد مهم خواهد بود.

انتهای پیام
captcha