حضور ۴۰ هزار واجد شرایط رأی در خلیل‌آباد
کد خبر: 4201650
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

حضور ۴۰ هزار واجد شرایط رأی در خلیل‌آباد

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه شهرستان خلیل‌‌آباد دارای ۵۲ هزار جمعیت است، گفت: از ۴۰ هزار واجد شرایط رأی در خلیل‌آباد، تعداد ۵۰۰ نفر رأی اولی هستند.

محمدرضا خوشنویس، فرماندار خلیل‌آبادبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، محمدرضا خوشنویس، فرماندار خلیل‌آباد، امروز 5 اسفندماه، در استودیو انتخابات در محل استانداری خراسان رضوی، درخصوص آخرین اخبار انتخاباتی این شهرستان، اظهار کرد: شهرستان خلیل‌‌آباد دارای ۵۲ هزار جمعیت است که این شهرستان شامل دو شهر و دو بخش و ۲۵ آبادی و روستا است، عمده جمعیت خلیل‌آباد شامل ۳۲ هزار نفر در روستا‌ها ساکن هستند.

وی ادامه داد: خلیل‌آباد شهری جوان است و کمتر از دو دهه به شهرستان تبدیل شده که معروف به شهرستان سرداران شهید است. این شهرستان ظرفیت‌های بالقوه و بالفعل دارد. در بحث کشاورزی دارای ظرفیت خوبی است و بیشترین تعداد گلخانه‌ها را دارا است. درخصوص معادن نیز از ظرفیت‌های بالقوه برخوردار است که باید به فعلیت برسد.

خوشنویس افزود: در انتخابات پیش‌رو، 1400 عوامل اجرایی فعالیت خواهند داشت که برای این افراد چهار جلسه آموزشی برگزار شده است.در شهرستان 500 رأی اولی داریم که برای حضور از این تعداد رأی اولی کارت دعوت رسمی برای حضور در این مشارکت سیاسی ارسال خواهد شد.

فرماندار خلیل‌آباد تصریح کرد: ما در خصوص انتخابات دو مؤلفه تسهیل و تسریع را در دستور کار را قرار دادیم. با توجه به اینکه در انتخابات گذشته مشارکت بالا بوده است، پیش‌بینی می‌شود، امسال نیز شاهد مشارکت بالا باشیم. برنامه زمان‌بندی یک ماه زودتر از سوی استانداری ابلاغ شد. لذا آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را در شهرستان داریم.

وی بیان کرد: اقدامات در حوزه مشارکت حداکثری مردم نیز از سوی شهرستان انجام شده که از آن می‌توان به تشکیل هیئت‌های اندیشه‌ورز اشاره کرد که در این خصوص فعالیت داشتند. در این خصوص برای بانوان، جوانان و ایثارگران، نخبگان و گروه‌های سیاسی و رأی اولی‌ها، جلسات متعدد تبیینی و دعوت به انتخابات برگزار کردیم، ضمن اینکه با حضور در همه روستاها، تبیین اقدامات نظام و پیشرفت‌های پس از انقلاب صورت گرفته که از دیگر اقدامات در خصوص جلب مشارکت مردمی بوده است.

فرماندار خلیل آباد با بیان اینکه 40 هزار واجد شرایط رأی در شهرستان هستند، افزود: در شهرستان خلیل‌آباد ۴۶ شعبه انتخاباتی، ۳۲ روستایی ۱۴ شهری، ۴ سیار و ۴۴ ثابت برای انتخابات پیش رو، پیش‌بینی شده است.

وی گفت: در حال حاضر آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات را داریم و تلاش ما براساس چهار مؤلفه مورد تاکید مقام معظم رهبری یعنی  بر ۴ محور مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت برگزاری انتخاباتی در صحت و سلامت کامل است.

انتهای پیام
captcha