اطلاعیه سپاه امام رضا(ع) در خصوص برخی تحرکات انتخاباتی
کد خبر: 4202322
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵

اطلاعیه سپاه امام رضا(ع) در خصوص برخی تحرکات انتخاباتی

سپاه امام رضا علیه السلام با صدور اطلاعیه‌ای، با رد برخی ادعاها در فضای مجازی، هرگونه حمایت از گروه، جریان و یا فرد خاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکذیب کرد.

سپاه پاسداران امام رضا(ع)به گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی سپاه امام رضا(ع)، سپاه امام رضا(ع)، با صدور اطلاعیه‌ای، با رد برخی ادعاها در فضای مجازی، هرگونه حمایت از گروه، جریان و یا فرد خاصی را در انتخابات مجلس شورای اسلامی تکذیب کرد.

در این اطلاعیه آمده است: انتخابات در ایران اسلامی تبلور مردم سالاری دینی است و این یادگار ارزشمند امام راحل برای مردم و نسل‌های آینده به ودیعه نهاده شده است که تاکنون ملت شریف ایران اسلامی آن را قدر دانسته و در فضای سالم رقابتی کاندیدای مورد نظر خود را برای تصدی مدیریت بخش‌های مختلف کشور انتخاب کرده‌اند.

در بخش دیگری این اطلاعیه آمده است؛ این روزها در فضای مجازی و برخی کانال‌ها و شبکه‌های اجتماعی اخباری مبنی بر حمایت تعدادی از بازنشستگان نهاد مقدس سپاه از فرد یا جریانی در تعداد محدودی از حوزه های انتخاباتی مطرح شده است، این در حالی است که سپاه پاسداران از هیچ کاندیدا و نامزد انتخاباتی حمایت نکرده و نخواهد کرد.

در ادامه این اطلاعیه می‌خوانیم؛ سپاه پاسداران و بسیج همیشه قهرمان به دنبال ایجاد شور انتخاباتی برای تحقق مشارکت حداکثری است و اقدامات تبیینی برای ضرورت حضور مردم بویژه بسیجیان را در هر انتخاباتی دنبال کرده و می‌کند و این بار نیز مردم شریف استان با درایت و هوشمندی مثال زدنی سیلی محکمی به دشمنان این نظام خواهند نواخت و اغراض پلیدشان را خنثی خواهند کرد.

 در این اطلاعیه تصریح شده است، سپاه امام رضا(ع) در کنار دیگر نیروهای انتظامی و امنیتی علاوه بر تبیین اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات با کمک رده‌های مختلف سپاه استان نقش خود را برای ایجاد امنیت انتخابات ایفا خواهد کرد.

انتهای پیام
captcha