نمایشگاه قرآن و عترت مکانی برای آشنایی مردم با این کلام نورانی است
کد خبر: 4209251
تاریخ انتشار : ۱۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۱

نمایشگاه قرآن و عترت مکانی برای آشنایی مردم با این کلام نورانی است

معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: نمایشگاه قرآن و عترت مکانی برای آشنایی مردم با این کلام نورانی است.

نمایشگاه قرآن و عترتبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی، حمید صمدی معاون قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی، امروز 19 فروردین‌ماه، در افتتاح نمایشگاه قرآن و عترت شهرستان خلیل‌آباد، اظهار کرد: نمایشگاه قرآن و عترت مکانی برای آشنایی و انس هرچه بیشتر مردم با این کلام نورانی است.

وی با بیان اینکه اکثر مؤسسات و دارالقرآن‌ها در این فضای خاص توانمندی‌های خود را به نمایش می‌گذارند، افزود: برپایی نمایشگاه قرآن اقدامی شایسته تحسین است، برپایی نمایشگاه قرآن در ماه مبارک رمضان ماه قرآن، ثمرات و برکات ارزشمندی دارد.

غلامحسین کیانی رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد در این مراسم، ضمن تبریک بهار قرآن و بهار طبیعت و آرزوی قبولی طاعات و عبادات، گفت: نمایشگاه قرآن و عترت با شعار می‌خوانمت افتتاح شد.

وی افزود: در حالی این نمایشگاه آغاز به کار می‌کند که برای برپایی آن دستگاه‌ها، نهادها، تشکل‌های فرهنگی و قرآنی پای‌کار آمدند تا با برپایی و طراحی ۱۰ غرفه متعدد و متنوع بتوانیم از ۱۸ تا ۲۰ فروردین از ساعت 19:30 تا ۲۲ میزبان مردم عزیز و ولایتمدار شهرستان باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خلیل‌آباد با اشاره به ایجاد غرفه فروش محصولات فرهنگی، هنرهای تجسمی (خوشنویسی) زندگی با آیه‌ها، ایستگاه وقف، سرگرمی کودکان، قصه‌گویی و نقاشی، فروش کتاب و عضویت رایگان بازدیدکنندگان در کتابخانه و... در نمایشگاه، تصریح کرد: در ایام نمایشگاه با نشست‌های تبیینی، معرفتی و آموزشی میزبان همشهریان عزیز هستیم.

انتهای پیام
captcha