پیام تسلیت آیت‎الله‌العظمی مکارم به مناسبت ارتحال آیات شب‌زنده‌دار و عطاردی
کد خبر: 1433650
تاریخ انتشار : ۰۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۰

پیام تسلیت آیت‎الله‌العظمی مکارم به مناسبت ارتحال آیات شب‌زنده‌دار و عطاردی

گروه حوزه‎های علمیه: آیت‎الله‌العظمی مکارم شیرازی در پیام‎های جداگانه ارتحال آیات حسین شب زنده‌دار و عزیزالله عطاردی از اساتید حوزه علمیه را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن (ایکنا) متن پیام تسلیت این مرجع تقلید به مناسبت ارتحال آیت الله شب زنده دار بدین شرح است:

باسمه تعالی

فقدان اسفناک عالم وارسته و روحانى برجسته حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقاى حاج شیخ حسین شب‌زنده‌دار (قدس سره) مایه نهایت تأسف گردید. این عالم ربانى که سالها از نزدیک ایشان را مى‌شناختم، مظهر قدس و تقوا و ورع بود و با نهایت تواضع خدمات علمى و تبلیغى خود را در حوزه علمیه قم انجام مى‌داد.

تمام کسانى که با این عالم باتقوا آشنا بودند، خاطرات خوب و با ارزشى از وى داشتند. آن فقید سعید، پس از یک دوره درد و رنج به رحمت ایزدى پیوست و یاد و خاطره او در اذهان باقى ماند. خداوند وى را غریق رحمت گرداند و بر درجاتش بیفزاید. اینجانب به حوزه علمیه قم و همه بازماندگان ایشان مخصوصاً فرزندان برومندش به خصوص جناب حجت‌الاسلام والمسلمین آقاى حاج شیخ مهدى شب‌زنده‌دار تسلیت عرض مى‌کنم و صبر و اجر فراوان براى همگى از خداوند مسألت دارم.

همچنین پیام تسلیت ایشان درباره آیت‎الله عطاردی به شرح زیر است: فقدان اسفناک حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین آقاى حاج شیخ عزیزالله عطاردى که از محققان برجسته شیعه بود، موجب نهایت تأسف گردید. این عالم برجسته در دوران خود آثار تحقیقاتى زیادى از خود به یادگار گذاشت، محققى سخت‌کوش و عالمى فرزانه واندیشمندى پرکار بود که هرگز قلم را به زمین نگذاشت و آثار با ارزش فراوانى از خود به یادگار نهاد.

فقدان اسفناک این محقق برجسته را مخصوصاً به حوزه علمیه خراسان و تمام علاقه‌مندان به ایشان و خانواده محترمشان تسلیت عرض مى‌کنم و صبر جمیل و اجر جزیل براى همگى از خداوند خواهانم.

ناصر مکارم شیرازی

مطالب مرتبط
captcha