دوره علمی «سلفیه و سلفی‌گری ایرانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3625471
تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۴
به همت انجمن کلام اسلامی؛

دوره علمی «سلفیه و سلفی‌گری ایرانی» برگزار می‌شود

گروه اندیشه: سومین کارگاه آموزشی مدرسه تابستانی کلام امامیه با موضوع «سلفیه و سلفی‌گری ایرانی» به مدت سه روز برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا) سومین کارگاه آموزشی مدرسه‌ی تابستانی کلام امامیه از سوی انجمن کلام اسلامی حوزه علمیه و دفتر انجمن در اصفهان از تاریخ 18 تا 20 مرداد 96 در اصفهان برگزار می‌شود. حجج اسلام محمدتقی سبحانی، محمد مسجدجامعی، سیدمهدی علیزاده موسوی و سیدعلیرضا حسینی از جمله اساتید این دوره هستند.

دوره کارگاهی مدرسه تابستانی کلام امامیه‌ اصفهان به‌صورت فشرده به مدت سه روز در دو نوبت صبح و عصر (از ساعت 8 تا 19:30) برگزار خواهد شد و شرکت‌کنندگان با موضوعاتی چون «جریان‌شناسی سلفی‌گری از آغاز تا دوران معاصر»، «مبانی نظری سلفیه از ابن‌تیمیه تا سلفیان معاصر»، «جریان‌شناسی سلفی‌گری ایرانی»، «مبانی نظری سلفی‌گری ایرانی؛ قرآن‌بسندگی در دین، شریعت و فهم قرآن»، «شاخصه‌های فکری سلفی‌گری ایرانی»، «آثار و نتایج عملی اندیشه‌ سلفی‌گری ایرانی»، «آسیب‌شناسی رویکردهای حدیث‌پژوهی جریان سلفی‌گری ایرانی با تأکید بر مؤلفه غلو»، «بازخوانی احادیث کونوا النمرقه الوسطی در پرتو متون اصیل دینی» و... آشنا خواهند شد.

علاقه‌مندان می‌تواند از روز 9 تا 13 مرداد 96 با مراجعه به سایت ekalam.ir اقدام به ثبت‌نام کنند. همچنین جهت دریافت اطلاعات بیشتر، می‌توانید از ساعت 8 تا 14 با شماره تلفن  ۰۹۱۶۲۰۰۵۲۶۲ تماس بگیرند.

captcha