نشست «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی و چالش اختلاف در متون قرآن و حدیث» برگزار می‌شود
کد خبر: 3945820
تاریخ انتشار : ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

نشست «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی و چالش اختلاف در متون قرآن و حدیث» برگزار می‌شود

هفتمین نشست تخصصی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، به همت مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم با سخنرانی هادی رهنما در موضوع «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی و چالش اختلاف در متون قرآن و حدیث» برگزار می‌شود.

به گزارش ایکنا، هفتمین نشست تخصصی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، به همت مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم چهارشنبه 17 در از ساعت 115 تا 17 به صورت مجازی برگزار و از طریق نشانی اینترنتی http://amjad.jde.ir/isqa/ پخش می‌شود.

هادی رهنما، عضو هیئت علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی، در این نشست با محوریت «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی و چالش اختلاف در متون قرآن و حدیث» به سخنرانی می‌پردازد.

بنابر این گزارش، علاقه‌مندان برای شرکت در این نشست لازم است پس از ورود به سامانه امجد، گزینه هفتمین نشست تخصصی کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی را انتخاب کرده، نام خود را درج و سپس با رمز quran.ir وارد شوند.

یادآور می‌شود،‌ مرکز مطالعات میان‌رشته‌ای قرآن کریم سلسله‌نشست‌های تخصصی «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» را برنامه‌ریزی کرده است که تاکنون در این نشست‌ها عبدالهادی فقهی‌زاده با موضوع «ضرورت و معنای کاربردی‌سازی در مطالعات قرآنی»، حجت‌الاسلام علیرضا قائمی‌نیا با موضوع «راهکارها و الزامات کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»، احد فرامرز قراملکی، استاد دانشگاه تهران، با موضوع «جایگاه مسئله‌شناسی در کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی»،‌ حجت‌الاسلام رضایی اصفهانی درباره «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی از منظر ظرفیت‌های پژوهشی» و قاسم درزی با موضوع «رابطه‌ میان‌رشتگی و کاربردی‌سازی در علوم قرآنی» به سخنرانی پرداخته‌اند.

در نشست پیشین نیز کریم دولتی، معاون پژوهش و برنامه‌ریزی شورای عالی قرآن و عضو هیئت علمی گروه پژوهشی مطالعات قرآنی برهان، نیز به موضوع «چالش‌های کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی» پرداخته بود.

نشست «کاربردی‌سازی مطالعات قرآنی و چالش اختلاف در متون قرآن و حدیث» برگزار می‌شود

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha