اعلام اسامی شرکت‌کنندگان رشته حفظ مسابقات قرآن استان تهران
کد خبر: 3996125
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۸

اعلام اسامی شرکت‌کنندگان رشته حفظ مسابقات قرآن استان تهران

در رشته حفظ چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران، 35 شرکت‌کننده در چهار رشته از صبح امروز رقابت خود را آغاز کرده و تا ساعت 18 به پایان می‌رسد.

به گزارش ایکنا، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در رشته حفظ، شامل رشته‌های حفظ پنج جزء، 10 جزء، 20 جزء و حفظ کل از صبح امروز آغاز شده و تا بعدازظهر همین روز در بخش آقایان به پایان می‌رسد.

در این روز در رشته حفظ کل، 18 شرکت‌کننده از ساعت 14 رقابت خود را آغاز کرده‌اند. این افراد شامل محمدحسین بهزادفر، محمدرضا زاهدی، امیرعلی ابوالفضلی، مصطفی لشگری، مجتبی علیرضالو، مجید باقری، احمد برزگر، عباس احتشام، علیرضا تکبیری، علی مستشاری‌راد، مهدی بازرگان‌نژاد، یوسف فرهادی، علی ناجی‌محله، سعید یوسفی، منصور قصری‌زاده، مهدی کلوندی، یونس آذریار و محمد دیانت هستند.

همچنین در نوبت صبح نیز در رشته حفظ 20 جزء، هفت شرکت‌کننده از جمله هادی تکیه، علی آیاتی، محمدمهدی ظهوری، عبدالله اله‌وردی‌زاده، سپهر زارع تیموری، علی براتی و مهدی محمدی به اجرای برنامه پرداخته‌اند.

در رشته حفظ 10 جزء نیز هفت شرکت‌کننده شامل حسن آقایی، علیرضا امانی، علیرضا تاج‌الدینی، عبدالله امامی، علی رحیمی، سیدرضا میرهاشمی و محمدرضا اسماعیلی و در رشته حفظ پنج جزء نیز سه شرکت‌کننده شامل محمدجواد ذبیحی، جعفر خیراندیش و سیدعلی قرشی نیز به سؤالات هیئت داوران پاسخ دادند.

این مسابقات از روز گذشته، 16 شهریورماه آغاز شده و تا دوشنبه هفته آینده ادامه خواهد داشت.

در این دوره از مسابقات مجموعاً 200 شرکت‌کننده در بخش بانوان و آقایان حضور دارند. رقابت‌های بخش بانوان نیز طی روزهای 20 و 21 شهریورماه برگزار می‌شود.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha