رقابت 18 حافظ کل در روز دوم مسابقات قرآن اوقاف استان تهران
کد خبر: 3995957
تاریخ انتشار : ۱۷ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۵

رقابت 18 حافظ کل در روز دوم مسابقات قرآن اوقاف استان تهران

مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن در تهران از روز گذشته آغاز شده و امروز در رشته‌های حفظ قرآن ادامه می‌یابد. در این روز شرکت‌کنندگان در رشته‌های حفظ پنج، 10، 20 و حفظ کل به رقابت می‌پردازند.

به گزارش ایکنا، چهل‌وچهارمین دوره مسسابقات قرآن استان تهران امروز، 17 شهریورماه در بخش آقایان و در دو نوبت صبح و بعدازظهر در رشته‌های حفظ پنج جزء، حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل دنبال می‌شود.

در نوبت صبح شرکت‌کنندگان در سه رشته حفظ پنج، 10 و 20 جزء به سؤالات هیئت داوران پاسخ خواهند داد. مسابقات این نوبت از ساعت 8 تا 13 در جریان خواهد بود.

همچنین مسابقات نوبت بعدازظهر از ساعت 14 تا 18 در رشته حفظ کل ادامه می‌یابد. در رشته حفظ کل، 18 شرکت‌کننده به مرحله استانی راه پیدا کرده‌اند. در این رشته که از حساسیت بالایی برخوردار است، چهره‌های مطرحی که هر کدام صاحب تجربیات متعددی در مسابقات ملی و بین‌المللی هستند، حضور دارند.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از سه‌شنبه، 16 شهریورماه در رشته‌های دعاخوانی و تواشیح آغاز شده و تا دوشنبه هفته آینده 22 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

این مسابقات در روزهای 17، 18 و 19 شهریورماه در بخش آقایان و روزهای 20 و 21 شهریورماه نیز در بخش بانوان برگزار می‌شود. همچنین فینال رشته قرائت تحقیق در بخش آقایان، که تنها رشته دو مرحله‌ای این مسابقات است 22 شهریورماه برپا خواهد شد.

در این دوره، 22 داور در دو بخش بانوان و آقایان حضور دارند. برگزیدگان این مرحله از مسابقات به مرحله سراسری راه پیدا می‌کنند.

این مسابقات با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در مجتمع بصیرت اداره اوقاف و امور خیریه استان تهران واقع در منطقه حکیمیه در حال اجراست. سالن محل برگزاری این مسابقات ظرفیت 250 نفر دارد و برگزارکنندگان مسابقات اجازه حضور 25 نفر بیشتر را در این سالن نمی‌دهند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha