تظاهرات در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) در جمهوری آذربایجان
کد خبر: 2757504
تاریخ انتشار : ۰۴ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳

تظاهرات در محکومیت اهانت به ساحت مقدس پیامبر(ص) در جمهوری آذربایجان

شعب خارجی: مردم جمهوری آذربایجان با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز در نارداران، اقدام وقیحانه نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» در توهین به ساحت قدسی پیامبر بزرگوار اسلام(ص) را محکوم و خشم انزجار خود را از این اقدام غیرانسانی و حامیان غربی آن اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) به نقل از آران نیوز،
شرکت‌کنندگان در این اجتماع با شکوه که عصر دیروز، سوم بهمن و با حضور پرشور مردم در میدان امام حسین(ع) منطقه نارداران برگزار شد؛ با قرائت قطعنامه‌ای، اقدامات ضد اسلامی غربی‌ها را محکوم و پرچم‌های آمریکا، اسرائیل و فرانسه را به آتش کشیدند.

سخنرانان در این اجتماع با شکوه با محکوم کردن اقدام این نشریه فرانسوی در توهین به پیامبر اسلام(ص) از مدعیان دروغین آزادی بیان و حقوق بشر بشدت انتقاد کردند و احترام به ادیان الهی و باورهای دینی را خواستار شدند.

در قطعنامه پایانی این تجمع، ترور در هر شکل آن محکوم شده و آمده است: ترور هیچ ارتباطی با مکتب نورانی اسلام ندارد و همه این اقدامات، نشان از اسلام‌ستیزی غربی‌ها دارد.

این قطعنامه می‌افزاید: غربی‌ها با این رفتارهای تحقیرآمیز، درصدد بدنام کردن دین مقدس اسلام هستند. در قطعنامه تجمع‌کنندگان معترض آمده است: ما رفتارهای ضد اسلامی و تبلیغ منفی علیه دین اسلام توسط غربی‌ها را محکوم می‌کنیم و آن را رفتاری ناشایست می‌دانیم.

مطالب مرتبط
captcha