نفرات برگزیده رشته‌های کتابت، قرائت و حفظ کل قرآن کریم
کد خبر: 3846983
تاریخ انتشار : ۱۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۲

نفرات برگزیده رشته‌های کتابت، قرائت و حفظ کل قرآن کریم

گروه فعالیت‌های قرآنی- مراسم اختتامیه چهل و دومین مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان با معرفی نفرات برتر برگزار شد.

برگزیدگان بخش آقایانبه گزارش ایکنا اصفهان، امروز پنجشنبه 11 مهرماه، مراسم اختتامیه چهل و دومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم در بخش آقایان در سالن ابن سینای دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار شد.

در این مراسم در بخش کاتبان جوان جایزه تقدیری به مرضیه مبشرهادی تعلق گرفت. در ادامه، آرین محسون در جایگاه سوم، کوثر دهقانی در جایگاه دوم و محمد پورقلی‌زاده در جایگاه اول قرار گرفت.
در بخش کتابت فاخر زهرا میبدی، حبیب‌الله اسلامی، علیرضا یوسفی، فاطمه مهدی‌زاده ارمکی و زهرا شیرازی‌پور شایسته تقدیر شدند و مقام سوم به اصغر کشاورز حداد و الهام میرطلایی و مقام اول به مجید سعیدکافی تعلق گرفت.
در بخش رتبه‌های عالی حفظ کل قرآن کریم سینا طباخی از آذربایجان شرقی، احمد معتمدی از قم، حسین خانی از اصفهان و ابوذر کرمی از استان مرکزی برگزیده شدند.
رتبه‌های عالی در رشته قرائت قرآن را وحید خزایی و مسعود نوری از تهران، سید جاسم موسوی از خوزستان، سید مصطفی حسینی از قزوین و مختار دهقان از خراسان رضوی کسب کردند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم محمد خاکپور از خراسان رضوی، علیرضا سامری از خوزستان و رضا گلشاهی از خراسان رضوی رتبه‌های ممتاز را کسب کردند.
در رشته حفظ کل قرآن کریم علیرضا بیژنی از خراسان رضوی، هادی موحد امین از تهران و سید حمیدرضا مقدسی از قم صاحب رتبه ممتاز شدند.
انتهای پیام

انتهای پیام
captcha