ادامه مسابقات قرآن استان تهران با رقابت قاریان در سومین روز + عکس
کد خبر: 3996249
تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۶
ایکنا گزارش می‌دهد؛

ادامه مسابقات قرآن استان تهران با رقابت قاریان در سومین روز + عکس

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از ساعت 14 امروز پیگیری می‌شود و در این نوبت بیست‌ نفر از شرکت‌کنندگان در رشته قرائت تحقیق به تلاوت آیاتی از کلام االه مجید می‌پردازند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در حالی امروز پنجشنبه، 18 شهریورماه پیگیری می‌شود که در نوبت صبح هیچ رقابتی برگزار نشد تا پس از استراحتی نیم‌روزه، مسابقات از نوبت بعدازظهر مجدداً از سر گرفته شود.

مسابقات رشته قرائت تحقیق با حضور 41 شرکت‌کننده برگزار می‌شود. 20 شرکت‌کننده از مجموع شرکت‌کنندگان این رشته بر اساس قرعه، امروز به تلاوت قرآن می‌پردازند و سایرین نیز بعدازظهر جمعه 19 شهریورماه اجرا خواهند داشت.

در رشته قرائت تحقیق بخش آقایان این دوره از مسابقات 41 شرکت‌کننده که اغلب آنها از چهره‌های شناخته شده عرصه تلاوت در کشور هستند، حضور دارند و پیش‌بینی می‌شود رقابت سختی برای کسب رتبه اول این مسابقات در جریان باشد.


گزارش تصویری چهل‌وچهارمین دوره مسابقات حفظ قرآن استان تهران


نفر اول سه دوره اخیر مسابقات قرآن استان تهران در رشته قرائت تحقیق «محسن قاسمی» بوده است، وی امسال در مرحله استانی حضور ندارد، این قاری جوان با استفاده از سهمیه کسب رتبه در مسابقات کشوری سال گذشته، مستقیم به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن کشور راه‌یافته است.

پیگیری مسابقات قرآن استان تهران با رقابت قاریان + عکس

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران از سه‌شنبه 16 شهریورماه با برگزاری مسابقات دعاخوانی و تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم آغاز شده است. این مسابقات، چهارشنبه با برگزاری مسابقات رشته حفظ پیگیری شد.

مسابقات قرآن استان تهران امسال در شرایط کرونایی با حضور 200 شرکت‌کننده در دو گروه بانوان و آقایان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در مجتمع بصیرت اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران واقع در محله حکیمیه شهر تهران برگزار می‌شود.

پیگیری مسابقات قرآن استان تهران با رقابت قاریان + عکس

رقابت‌های بخش بانوان در این مسابقات طی روزهای 20 و 21 شهریورماه برپا می‌شود. همچنین فینال رشته قرائت تحقیق که تنها رشته دو مرحله‌ای نیز 22 شهریورماه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha