فینال قرائت تحقیق لغو شد/ رقابت‌های قرآنی آقایان تهرانی پایان یافت
کد خبر: 3996471
تاریخ انتشار : ۱۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۷
براساس تصمیم هیئت داوران؛

فینال قرائت تحقیق لغو شد/ رقابت‌های قرآنی آقایان تهرانی پایان یافت

با تصمیم هیئت داوران چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران رشته قرائت تحقیق این مسابقات در بخش آقایان بدون برگزاری فینال پایان یافت و نفرات برتر در یک مرحله اجرای تلاوت، مشخص شده‌اند.

به گزارش خبرنگار ایکنا، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان امروز 19 شهریورماه با برگزاری رقابت‌ها در رشته‌های اذان، قرائت ترتیل و قرائت تحقیق ادامه پیدا کرد.

در نوبت بعدازظهر امروز، رقابت‌ها در رشته قرائت تحقیق برگزار شد و در این روز 21 شرکت‌کننده باقیمانده از مجموع 41 شرکت‌کننده این رشته در حضور هیئت داوران به اجرای تلاوت پرداختند.

در حالی که در برنامه اعلام شده از سوی برگزار‌کنندگان مسابقات از برگزاری فینال این رشته در روز دوشنبه، 22 شهریورماه خبر داده شده بود، اما در پایان مسابقات امروز اعلام شد رشته قرائت تحقیق نیز همچون دیگر رشته‌ها تک‌مرحله‌ای است و لذا برگزاری فینال در این رشته منتفی است.

این تصمیم از سوی هیئت داوران اتخاذ شده و استدلال مطرح شده برای آن هم اختلاف امتیاز زیاد بین شرکت‌کنندگان اعلام شده است.

بنابراین چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران در بخش آقایان با برگزاری رقابت در هشت رشته به پایان رسید و نفرات برتر نیز پس از جمع‌بندی امتیازها اعلام خواهد شد.

این مسابقات در دو روز آینده در بخش بانوان دنبال خواهد شد.

محل برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران مجتمع بصیرت اداره کل اوقاف و امور خیریه این استان واقع در محله حکیمیه است.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha