مسابقات قرآن استان تهران امروز پایان می‌یابد
کد خبر: 3996803
تاریخ انتشار : ۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۹
با پیگیری رقابت‌ها در بخش بانوان؛

مسابقات قرآن استان تهران امروز پایان می‌یابد

مسابقات قرآن استان تهران تا ساعت 18 امروز 21 شهریورماه با برگزاری رقابت در دو رشته حفظ 10 جزء و حفظ کل در بخش بانوان به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار ایکنا، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران امروز یکشنبه، 21 شهریورماه با برگزاری رقابت‌ها در دو رشته دیگر پیگیری می‌شود.

در این روز و در نوبت صبح 25 شرکت‌کننده رشته حفظ 10 جزء، رقابت خود را برگزار می‌کنند و در نوبت بعدازظهر نیز 22 شرکت‌کننده در رشته حفظ کل قرآن در حضور هیئت داوران به اجرای تلاوت خواهند پرداخت.

با برگزاری مسابقات در این دو رشته، چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران به کار خود پایان می‌دهد. این مسابقات از سه‌شنبه، 16 شهریورماه آغاز شده بود.

مسابقات قرآن در بخش بانوان از روز گذشته، 20 شهریورماه با برگزاری مسابقات در رشته‌های حفظ پنج جزء،‌ حفظ 20 جزء، قرائت تحقیق و قرائت ترتیل آغاز شد و با برپایی رقابت‌ها در دو رشته باقیمانده تا پایان وقت امروز به کار خود پایان می‌دهد.

چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن استان تهران ابتدا با برگزاری رقابت در دو رشته دعاخوانی(ویژه بانوان و آقایان) و تواشیح و هم‌خوانی قرآن کریم(ویژه آقایان) 16 شهریورماه آغاز و در ادامه مسابقات در بخش آقایان شروع شد.

در بخش آقایان 99 شرکت‌کننده طی چهار روز رقابت‌های خود را برگزار کردند و در نهایت مسابقات این بخش 19 شهریورماه با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد.

نفرات برگزیده این مسابقات در هر دو بخش بانوان و آقایان به مرحله کشوری چهل و چهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم راه می‌یابند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha