مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله عطاردی در مشهد برگزار می‌شود
کد خبر: 1434036
تاریخ انتشار : ۰۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۴۴

مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله عطاردی در مشهد برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله عزیزالله عطاردی‌قوچانی، محقق برجسته شیعی، امشب ساعت ۲۱ تا ۲۲ از سوی بیت این مرحوم در مسجد العلی(ع) مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله حاج شیخ عزیزالله عطاردی‌قوچانی، محقق برجسته شیعی امشب ساعت 21 تا 22 در مسجد العلی(ع) مشهد از سوی خانواده این مرحوم برگزار می‌شود.

علاوه بر این، فردا صبح نیز ساعت پنج بامداد مراسم خطبه صبح اول، بر سر مزار آن مرحوم با حضور خانواده، دوستان و نزدیکان برگزار می‌شود که در این مراسم قرائت قرآن و ذکر مصیبت انجام خواهد شد.

در روز عید فطر نیز مراسم بزرگداشتی از سوی خانواده این محقق شیعی رأس ساعت 10 تا 12 ظهر در مهدیه مشهد برگزار می‌شود.

بر اساس این گزارش، مراسم تشییع و وداع با آیت‌الله عزیزالله عطاردی‌قوچانی، اندیشمند خراسانی‌ صبح امروز، پنجم مرداد‌ در مهدیه مشهد برگزار شد و  پیکر این مرحوم ظهر امروز، پنجم مرداد‌ با حضور شاگردان، روحانیان و اساتید حوزه و دانشگاه، نیروهای نظامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و بیت مرحوم در حرم رضوی به خاک سپرده شد.

یادآور می‌شود، استاد شیخ عزیزالله عطاردی‌قوچانی یکی از محققان برجسته شیعی است که صاحب حدود یک‌صد جلد کتاب، در زمینه‌های مختلفی چون مسند حضرت فاطمه‌(س) و ائمه معصوم‌(ع) است.

وی‌ یکی از محققان برجسته شیعی بود که آثارش از ویژگی‌های منحصر به‌فردی برخوردار است، این استاد، تمامی فعالیت‌های گهربار و پراثرش را به تنهایی و بدون مساعدت دیگران به انجام رسانده است به‌گونه‌ای که از او به‌عنوان انسانی سخت‌کوش در عرصه دانش نام برده می‌شود.

مرحوم آیت‌الله عطاردی قوچانی پس از تحمل چند سال بیماری ناشی از نارسایی کلیوی عصر روز، سوم مرداد‌ در بیمارستان خاتم(ص) تهران چشم از جهان فرو بست.

مطالب مرتبط
captcha