صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۱۸۸۱۳۴۶
تاریخ انتشار : ۱۳ بهمن ۱۳۸۸ - ۰۹:۴۹

گروه بين‌الملل: مسابقات حفظ قرآن «اقرأ و ارتق» به همت كميته اوقاف شهر «سيب» استان «مسقط» عمان و با همكاری اداره مدارس و مساجد وابسته به وزارت اوقاف و امور دينی اين كشور برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) به نقل از روزنامه عمانی «الشيبه»، كميته برگزار كننده اين مسابقات، 10 اسفندماه را آخرين فرصت نام‌نويسی برای شركت در اين مسابقات اعلام كرده است كه علاقه‌مندان برای شركت در اين رقابت‌ها بايد به پايگاه اطلاع‌رسانی كميته اوقاف شهر سيب عمان مراجعه و فرم نام‌نويسی در اين مسابقات را پر كنند.
اين مسابقات كه ويژه شركت‌كنندگان شهرهای مختلف استان مسقط است، در حفظ سوره‌های «مائدة»، «نحل»، «أنبياء» و «فصلت» برگزار می‌شود و كميته برگزاركننده اين مسابقات، جوايز ارزنده‌ای برای نفرات اول تا سوم رقابت‌ها درنظر گرفته است.
«هلال الصارمی» عضو كميته اوقاف شهر سيب عمان در اين باره گفت: اين مسابقات در دو بخش بانوان و آقايان و در تمامی گروه‌های سنی برگزار می‌شود و زمان و مكان دقيق برگزاری اين مسابقات از سوی كميته اوقاف اعلام می‌شود.
وی افزود: تشويق اقشار مختلف جامعه عمان به حفظ قرآن كريم و حب كتاب الهی و تبيين اهميت حفظ و تدبر در قرآن كريم از اهداف برگزاری اين رقابت‌ها به‌شمار می‌آيد.