صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۰۵۷۱۹۱
تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۱:۲۶

گروه اجتماعی: نخستين اردوی خانوادگی هاديان وحی وی‍ژه طلاب مبلغ و خانواده‌های آن‌ها، به‌همت دفتر فرهنگی و تربيتی حوزه علميه خراسان، در مشهد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام «محمدرسول رمضانی»، مسئول دفتر فرهنگی، تربيتی حوزه علميه خراسان در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه خراسان رضوی، با بيان اين مطلب گفت: اردو «هاديان وحی» 17 دی‌ماه در اردوگاه ثامن‌الحج(ع) مشهد برگزار می‌شود.
وی با بيان اينكه اردوی هاديان وحی با هدف تقدير از مبلغان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود، ادامه داد: شناسايی نخبگان تبليغی، بيان خاطرات تبليغی و توجه به خانواده طلاب مبلغ از ديگر اهداف اين اردو به شمار می‌رود.
حجت‌الاسلام رمضانی تصريح كرد: در اين اردو، حجت‌الاسلام «فرجام»، مدير اجرايی حوزه علميه خراسان و «زعيمی»، از مشاوران مركز مشاوره حوزه علميه خراسان به ايراد سخن خواهند پرداخت.
وی با بيان اينكه علاقه‌مندان می‌توانند جهت ثبت‌نام به دفتر فرهنگی و تربيتی حوزه علميه خراسان مراجعه و يا جهت كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌های 2008450 و 2008406 تماس گيرند، يادآور شد: ظرفيتی كه برای اين اردو در نظر گرفته شده بيش از 500 نفر است كه علاقه‌مندان از يازدهم تا چهاردهم دی‌ماه فرصت دارند برای ثبت‌نام اقدام كنند.
مسئول دفتر فرهنگی، تربيتی حوزه علميه خراسان با اشاره به برنامه‌های جانبی كه برای اين اردو در نظر گرفته شده‌است، ابراز كرد: راه‌اندازی مهد قرآن، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و برپابی كارگاه آموزشی خانواده از جمله برنامه‌هايی است كه برای اين اردو در نظر گرفته شده‌است.