صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۲۲۱۴۵۱
تاریخ انتشار : ۲۲ آبان ۱۳۹۰ - ۰۹:۲۹

گروه فعاليت‌های قرآنی: تعداد مكتب‌خانه‌های قرآنی در استان كهگيلويه و بويراحمد، 410 عدد است كه در آن‌ها دوره‌هايی برای ارتقای مهارت كودكان با حداقل 110 ساعت آموزشی پيش‌بينی شده است.

حجت‌الاسلام «مهدی ساداتی»، مدير كل سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد، در گفت‌وگو با خبرگزاری قرآنی ايران(ايكنا) شعبه كهگيلويه و بويراحمد با بيان اين مطلب گفت: نشست احيای مكتب‌خانه‌های قرآنی با حضور مسئولان هيئات مذهبی در كهگيلويه و بويراحمد برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام ساداتی تعداد مكتب‌خانه‌های قرآنی را در استان 410 عدد عنوان كرد كه در آن‌ها دوره‌هايی برای ارتقای مهارت كودكان با حداقل 110 ساعت آموزشی پيش‌بينی شده است و مربيان اين مكتب خانه‌ها توسط سازمان تبليغات اسلامی استان حمايت می‌شوند.
وی ادامه داد: در مكتب‌خانه‌های قرآنی، كودكان زير 6 سال آموزش‌های قرآنی را فرا می‌گيرند و در گفتمان‌های دينی شركت می‌كنند.
مدير كل سازمان تبليغات اسلامی كهگيلويه و بويراحمد اظهار كرد: برنامه‌های اين مكتب‌خانه‌ها شامل اردوهای قرآنی برای كودكان، آموزش مفاهيم دينی، قصه‌گويی و نمايش در قالب قرآن و برگزای كلاس‌های زبان انگليسی است.
حجت‌الاسلام ساداتی در پايان خاطرنشان كرد: طرح احيای مكتب‌خانه‌ها، ملی است و در سراسر كشور اجرا می‌شود، برای مربيان اين مكتب‌حانه‌ها نيز كلاس‌های آموزشی برگزار می‌شود.