صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۴۴۱۰۷۹
تاریخ انتشار : ۱۰ آبان ۱۳۹۱ - ۱۹:۵۴

فروشگاه‌‌های بوستان كتاب در قم، تهران، مشهد و اصفهان، از عيد غدير تا آغاز محرم، به مدت دو هفته، تبديل به نمايشگاه كتاب می‌شوند.

به گزارش خبرنگار افتخاری خبرگزاری قرآنی ايران (ايكنا)، همزمان با روزهای فرخنده عيد غدير و نيز نزديك شدن به ماه پيروزی خون بر شمشير و ايام شهادت سيد و سالار شهيدان، حضرت امام حسين(ع)، از روز شنبه، 13 آبان‌ماه تا 26 آبان‌ماه جاری، بوستان كتاب كليه فروشگاه‌های خود را در روزهای يادشده به نمايشگاه كتاب تبديل می‌كند.
كارشناس بازاريابی و ارتباط با مراكز علمی بوستان كتاب، اين اقدام فرهنگی را گامی در راستای گسترش فرهنگ مطالعه و آشنايی بيشتر خوانندگان با كتب غدير و عاشورايی عنوان كرد و گفت: طی اين دو هفته، كليه منشورات مؤسسه بوستان كتاب در شهرهای قم، مشهد، اصفهان و تهران با تخفيف ويژه عرضه می‌شوند.
مهدی محدثی درباره عناوين و موضوعات قابل عرضه در اين نمايشگاه‌ها تصريح كرد: علاوه بر منشورات بوستان كتاب، تعدادی از آثار ارزشمند ناشران مطرح ديگر نيز كه به صورت مبادله با بوستان همكاری دارند، در شعبه‌های شهرستان‌ها عرضه می‌شود و محدوديتی در عرضه آن‌ها نيست.
وی در ادامه به گرانی كاغذ و هزينه‌های چاپ اشاره كرد و افزود: با وجود گرانی‌های اخير، كاغذ و صنعت چاپ نيز دستخوش نوسانات قيمت شده است. با اين وجود، تخفيف ويژه‌ای كه برای اين نمايشگاه‌ها در نظر گرفته شده تا سقف 20 درصد خواهد بود كه در كليه شعب بوستان كتاب در قم ، مشهد، اصفهان و تهران نيز قابل اجراست و بن كتاب و كارت‌های اعتباری خريد كتاب در شعب ياد شده نيز پذيرفته می‌شود.
محدثی در مورد تسهيلاتی كه برای طلاب در نظر گرفته شده، تصريح كرد: با توجه به فرارسيدن محرم و سفرهای تبليغی عزيزان روحانی، طلاب می‌توانند با مراجعه به مؤسسه بوستان كتاب و تكميل فرم ويژه، از خريد قسطی كتاب تا سقف 400 هزار تومان با باز پرداخت اقساط 16 ماهه، بهره‌مند شوند. همچنين، در اين‌باره قبلاً اطلاع‌رسانی گسترده‌ای صورت گرفته است.
بوستان كتاب از ابتدای سال 91 تاكنون به مناسبت‌های مختلف، در 42 نمايشگاه استانی، كشوری و ... شركت كرده است و در حال حاضر در نمايشگاه كتاب استان كرمان، منادی تربيت قم و حوزه‌های علميه اصفهان شركت دارد و در روزهای آينده نيز در نمايشگاه كتاب استان خراسان رضوی حضوری پررنگ خواهد داشت.
علاقه‌مندان می‌‌توانند جهت اطلاع از كتاب‌های درخواستی خود، با شماره تلفن‌های شعب بوستان كتاب تماس برقرار كنند. اين شماره تلفن‌ها عبارتند از: قم (فروشگاه مركزی)7-7742155 و قم (پخش عمده) 7743179، تهران (فروشگاه شماره 2) 88956922، مشهد (فروشگاه شماره 3) 2233672، اصفهان (فروشگاه شماره 4) 2220370، اصفهان (فروشگاه شماره 5) 2221712.