صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۵۵۲۶۶۰
تاریخ انتشار : ۰۵ تير ۱۳۹۲ - ۱۵:۲۵

گروه فعاليت‌های قرآنی: پنجاه و پنجمين دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم مالزی كه از هشت تا 16 تيرماه در شهر كوالالامپور پايتخت اين كشور برگزار خواهد شد از شبكه قرآن و معارف سيما پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) پنجاه ‌و پنجمين دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم به ميزبانی كشور مالزی از هشت تا 16 تيرماه در شهر كوالالامپور پايتخت اين كشور برگزار و بخش‌هايی از رقابت‌های اين دوره از مسابقات به صورت زنده از شبكه قرآن و معارف سيما پخش خواهد شد.
براساس اين گزارش، متسابقان پنجاه و پنجمين دوره مسابقات بين‌المللی قرآن كريم مالزی از ساعت 17 الی 20 هر روز به وقت تهران با هم رقابت خواهند داشت كه پخش زنده اين مسابقات از ساعت 17:30 تا 18 از طريق شبكه قرآن و معارف سيما انجام می‌شود و گزيده‌ای از بهترين تلاوت‌های اين دوره از مسابقات نيز از طريق شبكه قرآن و معارف سيما پوشش داده می‌شود.
بنابراين گزارش، محمد مشمول قاری بين‌المللی كشورمان كه پيش از اين نيز رتبه نخست مسابقات قرآن كشور ليبی را كسب كرده بود در اين دوره از مسابقات بين‌المللی قرآن مالزی حضور داشته و هشتم تيرماه با حضور در اين مسابقات قرائت خواهد داشت.
اين گزارش حاكی است، يك گروه مستندساز از شبكه قرآن و معارف سيما به تهيه‌كنندگی علی شهاب‌الدين، برای نخستين‌بار هيئت اعزامی به اين مسابقات را همراهی كرده و پشت صحنه‌ها و ساير قسمت‌های ديدنی اين رقابت‌های قرآنی را برای بينندگان شبكه قرآن و معارف سيما به تصوير می‌كشند.
يادآور می‌شود، پخش زنده مسابقات قرآن مالزی و گزيده‌ای از تلاوت‌های اين دوره از مسابقات در قالب برنامه‌ای به تهيه‌كنندگی اكبر صمصامی انجام خواهد شد.