صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۲۶۰۳۵۹۹
تاریخ انتشار : ۲۲ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۴۷

گروه اجتماعی: مراسم برائت از مشركان دقايقی پيش با حضور انبوه زائران ايرانی و غير ايرانی خانه خدا، نماينده ولی فقيه در امور حج و زيارت، نمايندگان بعثه‌های مراجع عظام تقليد، سفير و مسئولان كنسولگری ايران در جَده و رياست سازمان حج و زيات در صحرای عرفات آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری بين‌المللی قرآن(ايكنا) مراسم برائت از مشركان دقايقی پيش در صحرای عرفات آغاز شد و هم اكنون شعار استكبار ستيزی و برائت از مشركان جهان در عصر كنونی توسط زائران ايرانی خانه خدا در صحرای عرفات سر داده می‌شود.
زايران ايرانی به همراه ساير مسلمانان جهان، فرياد مرگ بر آمريكا، مرگ بر اسراييل، مرگ بر صهيونسيم را با شوری وصف ناپذير سر می‌دهند.
در اين مراسم، پيام رهبر معظم انقلاب همراه با ترجمه عربی آن قرائت خواهد شد و متن پيام به همراه ترجمه آن به زبان‌های گوناگون تا ساعاتی ديگر در پايگاه اطلاع رسانی حج قرار خواهد گرفت.
يادآوری می‌شود، حجاج بيت‌الله الحرام از شب گذشته با حضور در صحرای عرفات در چادرهايی كه از قبل پيش بينی شده بود، بيتوته كرده‌اند و بعد از نماز ظهر و عصر امروز (ساعت 14 به وقت محلی) دعای عرفه را در صحرای عرفات قرائت خواهند كرد.