صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۴۸۱۱۷۴
تاریخ انتشار : ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۵

گروه اجتماعی: همزمان با فرا رسیدن هفته درخت‌کاری و در اردوی درختکاری سوادآموزان ناحیه 4 شیراز، 176 نهال به یاد ۱۷۶ شهید سوادآموز کشور کاشته شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از فارس، همزمان با فرا رسیدن هفته درخت‌کاری و در مراسمی با حضور استاندار، مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان محیط‌زیست و با همکاری اداره نهضت سوادآموزی فارس و ناحیه  4 شیراز، 176 نهال به یاد شهدای سوادآموزی کشور و 12 شهید سوادآموزی فارس  در تپه معراج شیراز غرس شد.
عیسی ملک‌پور، معاون سوادآموزی استان فارس در حاشیه این مراسم گفت: در راستای توسعه فرهنگ عمومی و تقویت حضور اثر بخش سوادآموزان در فعالیت‌های اجتماعی، آموزشی، ترویجی و اردویی 9228 نهال به یاد 176 شهید سوادآموزی کشور و فارس توسط سوادآموزان فارس در روز درختکاری و هفته منابع طبیعی کاشته می‌شود.
وی ابراز کرد: این اقدام در هفته منابع طبیعی توسط معاونت سوادآموزی فارس و همکاری ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق، بنیاد شهید، محیط زیست، منابع طبیعی و شهرداری¬های 59 شهرستان¬ و مناطق فارس و با حضور سوادآموزان دوره-های سوادآموزی، تحکیم سواد و انتقال، تحت عنوان برنامه آموزشی، فرهنگی و اردویی درختکاری در محل گلزار شهدا، امامزادگان و محل شهدای گمنام انجام خواهد شد.
ملک‌پور عنوان کرد: در بیستم اسفندماه جاری  نیز در  مراسمی با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی، فعالان محیط‌زیست و با همکاری سوادآموزی فارس و ادارات سوادآموزی نواحی چهارگانه شیراز، ضمن گلباران قبور شهدای سوادآموزی فارس تعداد 176 نهال به یاد شهدای سوادآموزی کشور و شهدای سوادآموزی فارس در گلزارشهدای  شیراز غرس خواهد شد.