صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۰۲۶۷۶
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۵

گروه اجتماعی: کلنگ احداث زینبیه روستای قیام با حضور سرپرست اداره تبلیغات اسلامی، روحانی و جمعی از اهالی روستا به زمین زده شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سیدمحمود الهی‌نیا، سرپرست اداره تبلیغات اسلامی لنده امروز، 11 خردادماه در مراسم کلنگ‌زنی زینبیه روستای قیام این شهرستان، با اشاره به تاثیرات و برکات اماکن مذهبی، اظهار کرد: این منطقه نیاز به یک زینبیه برای ترویج فرهنگ حسینی و زینبی دارد و باید با تربیت زنان و دختران به خلق و خوی زینبی به اصلاح جامعه کمک کرد.
وی در ادامه بیان کرد: ساختمان زینبیه کانون فرهنگی بانوان قبل از انقلاب تاکنون بوده و از گذشته بانوان در همه شهرها همواره در مساجد و اماکن مذهبی مراسم برگزار می‌کردند و اکنون لزوم بازسازی هر چه سریع‌تر این ساختمان بیش از پیش احساس می‌شود تا شاهد ادامه فعالیت بانوان پرتلاش این روستا باشیم.
سرپرست اداره تبلیغات اسلامی اضافه کرد: نظام و مملکت اسلامی ما موهبتی است که بر اساس فرهنگ اهل بیت(ع) تشکیل شده، در مقابل استکبار جهانی ایستاده و رهبر ما انسانی مؤمن، مجتهد و شجاع  است که در مقابل  ستم  و تجاوزخواهی دشمنان ایستاده و این نتیجه فرهنگ حسینی است که در کشور ما رواج داشته و  ما باید قدر آن را بدانیم.