صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۴۴۲۱
تاریخ انتشار : ۱۰ مهر ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۷

گروه اجتماعی: رئیس مدارس شاهد اداره‌کل آموزش و پرورش البرز گفت: 9 هزار دانش‌آموز در مدارس شاهد این استان در سال تحصیلی 96-95 ساماندهی شدند.

عباس زمانی‌فر، رئیس مدارس شاهد و ایثارگران اداره‌کل آموزش و پرورش البرز در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهار کرد: دانش‌آموزان در 25 مدرسه شاهد سال تحصیلی جدید را در کنار معلمان توانمند در عرصه تعلیم و تربیت سپری می‌کنند.
وی افزود: با توجه به افزایش آمار جمعیت دانش‌آموزی در مدارس شاهد البرز تعداد هشت کلاس درس به مدارس شاهد این استان در سال تحصیلی 96-95 اضافه شد.
این مسئول از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به عنوان مهم‌ترین حرکت فرهنگی در مدارس شاهد البرز در سال تحصیلی جدید یاد کرد و گفت: دانش‌آموزان و معلمان مدارس شاهد در آیین بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 96-95 با امام راحل و شهدای گرانقدر تجدید میثاق کردند.
رئیس مدارس شاهد و امور ایثارگران اداره کل آموزش و پرورش البرز ابرازکرد: برای ترویج فرهنگ غنی ایثار و شهادت در بین دانش‌آموزان یک برنامه فرهنگی - تربیتی تدوین و برنامه‌ریزی شده است.
زمانی‌فر برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، دل نوشته‌ای به شهیدان، نمایشگاه، مسابقات فرهنگی، عکس، آشنایی با زندگینامه شهدا، دیدار از خانواده معظم شهدا، حضور دانش‌آموزان در گلزارهای شهدا را از جمله برنامه‌های تدوین شده در زمینه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس شاهد البرز ذکر کرد.
وی گفت: دانش‌آموزان مدارس شاهد البرز در کنکور سراسری 95 حائز رتبه‌های برتر در رشته‌های مختلف از جمله پزشکی و دندانپزشکی شدند.
زمانی‌فر تقویت دوره‌های ویژه کنکور 96 در مدارس شاهد را از دیگر برنامه‌های خاص سال تحصیلی جدید در مدارس شاهد البرز عنوان کرد.
وی در پایان تاکید کرد: دانش‌آموزان مدارس شاهد این استان در بخش‌های مختلف علمی - فرهنگی در سال تحصیلی گذشته عملکرد خوبی داشتند که امیدواریم در سال تحصیلی 96-95 با تلاش معلمان و دانش‌آموزان شاهد کسب رتبه‌های برتر در رقابت‌های استانی، کشوری و بین‌المللی باشیم.