صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۳۹۷۴۴
تاریخ انتشار : ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۸

گروه فعالیت‎های قرآنی: کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان قم از اجرای طرح آموزشی و فرهنگی نسیم بهشتی در دوره جدید خبر داد.

سید محمد محمدی، کارشناس مسئول قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفت وگو با خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، گفت: طرح نسیم بهشتی از طرح‎های دانشگاه علوم پزشکی استان قم است که به منظور توسعه فرهنگ قرآنی در بین کارکنان و خانواده‎های جامعه پزشکی و سلامت استان قم برگزار می‎شود.
وی افزود: طرح حفظ قرآن کریم با عنوان طرح نسیم بهشتی ویژه دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی قم با حداقل حفظ یک سوره منتخب تا حفظ کل قرآن کریم در سطح استان برگزار می‎شود.
کارشناس قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: در این طرح دانشجویان با مراجعه به امور فرهنگی دانشکده در آزمون هر بخش شرکت می‎کنند و بر حسب امتیاز دریافتی، هدایای خود را به انضمام گواهینامه معتبر دریافت خواهند کرد.
وی گفت: دانشجویانی که باورود به طرح شروع به حفظ قرآن کرده و موفق به حفظ یک جز از قرآن کریم شوند هدیه نقدی ویژه‎ای دریافت خواهند کرد که کسانی که یک جز یا حزب را حفظ مبالغ بیشتری دریافت می‎کنند.
محمدی اظهارکرد: در همین راستا کلاس‎های آموزش صحت قرائت و تجوید در صورت به حد نصاب رسیدن داوطلبان در دانشکده‎ها دایر خواهد شد؛ همچنین کارگاه اصول و روش‎های علمی حفظ قرآن در ابتدای هر دوره ویژه دانشجویان مشمول طرح نیز برگزار می‎شود.
وی تصریح کرد: علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می‎توانند در ساعات اداری با تلفن کارشناس قرآن و عترت معاونت دانشجویی، به شماره 36162627 تماس بگیرند.