صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۴۱۰۷۰
تاریخ انتشار : ۰۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۱

کانون خبرنگاران نبأ: فرهنگسرای گلستان با حضور در دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال به ارائه محصولات فرهنگی خود در حوزه رسانه و فضای مجازی به منظور ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه‌ای می‌پردازد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ دهمین نمایشگاه ملی رسانه‌های دیجیتال تهران با هدف فراهم کردن محیطی مناسب به منظور ایجاد کسب و کار، هم‌دلی و هم‌افزایی بین پدیدآورندگان آثار دیجیتالی و همچنین حمایت از تولیدکنندگان داخلی و عرضه آسان محصولات فرهنگی دیجیتالی از سوم الی هفتم آبان‌ماه جاری در شبستان اصلی مصلی بزرگ امام خمینی(ره) در حال برگزاری است.
در این نمایشگاه ویژگی‌ها و آسیب‌های فضای مجازی در قالب اینفوگرافی و کتاب به منظور ارتقای دانش تخصصی و سواد رسانه‌ای در حوزه «خانواده، فناوری اطلاعات و فرصت‌ها و تهدیدهای آن» با همکاری استادان و صاحب‌نظران به نمایش گذاشته شده است.
نرم‌افزارهای سبک زندگی اسلامی، رزق حلال، آموزه‌های دفاع مقدس، سواده رسانه‌ای ،تلفن همراه، اشیاء و میوه‌ها در قرآن، حکایت‌های قرآنی، راه بهشت از جمله نرم‌افزارهایی است که به همت فرهنگ‌سرای گلستان تولید و در این نمایشگاه عرضه می‌شود.
40 عنوان فیلم کوتاه مرتبط با سواد رسانه‌ای و رسانه‌های دیجیتال تولید شده توسط این مرکز نیز در غرفه فرهنگ‌سرای گلستان در معرض دید علاقمندان قرار می‌گیرد.
با توجه به تقارن این نمایشگاه با ایام محرم و رسالت عظیم امام حسین(ع)، توزیع بروشورهای «امر به خوبی‌ها در فضای مجازی» از دیگر محصولات فرهنگی این غرفه است؛ در این بروشور به نقش ابزارهای نوین در امر به معروف، تولید محتوای فاخر، تلطیف و پاک‌سازی فضای مجازی پرداخته شده است.
دهمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال از سوم تا هفتم آبان‌ماه جاری در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) از ساعت ۱۰ تا ۲۰ برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 77815173 تماس بگیرند.