صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۵۶۲۹۱
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
در هفته قرآن لرستان انجام می‎گیرد؛

گروه فعالیت‌های قرآنی: دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان گفت: طی هفته قرآن و عترت لرستان و در قالب برنامه‌های این هفته، جامعه قرآنی استان لرستان با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار خواهند داشت.

منصور احمدی، دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت استان لرستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان در تشریح برنامه‌های هفته قرآن و عترت لرستان، از دیدار جامعه قرآنی استان با نماینده ولی‌فقیه در استان در اولین روز از هفته قرآن و عترت استان خبرداد.
وی با اشاره به این‌که هفته قرآن و عترت استان لرستان از ١٤ لغایت ٢٠ دی‌ماه برگزار می‌شود، عنوان کرد: در اولین روز از هفته قرآن و عترت و به نمایندگی از جامعه قرآنی استان، فعالان عرصه قرآن و عترت دیدار صمیمی با نماینده ولی‌فقیه در استان خواهند داشت.
احمدی ادامه داد:  یکی دیگر از برنامه‌های این هفته حضور مسئولان قرآنی استان به‌عنوان سخنران قبل از خطبه‌های نماز جمعه مرکز استان و دیگر شهرستان‌هاست.
تفاهم‌نامه همکاری چاپ و طراحی بنرهای تبلیغاتی هفته قرآن و عترت
دبیر اجرایی هفته قرآن و عترت لرستان همچنین گفت: تفاهم‌نامه همکاری فی مابین دفتر قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان و شرکت تبلیغاتی کارستان جهت طراحی و چاپ پوسترهای تبلیغاتی هفته قرآن و عترت لرستان بسته شد.
وی ادامه داد: طبق این تفاهم‌نامه، شرکت تبلیغاتی کارستان بیلبوردها و بنرهای تبلیغاتی هفته قرآن و عترت استان را طراحی و چاپ کرده و در سطح شهر و محل‌های مشخص شده نصب می‌کند.
پخش تیزر تبلیغاتی هفته قرآن و عترت لرستان
احمدی در ادامه از تهیه و پخش تیزر تبلیغاتی هفته قرآن و عترت از تلویزیون‌های تبلیغاتی سطح شهر خبرداد.
وی با اشاره به این‌که طبق قرارداد بسته شده با شرکت تبلیغاتی پیام‌های بازرگانی استان، تیزر تبلیغاتی هفته قرآن و عترت ساخته شده ‌است، اظهارکرد: با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری خرم‌آباد، پخش این تیزر از تلویزیون‌های تبلیغاتی سطح شهر، آغاز شده و تا پایان زمان برگزاری هفته قرآن و عترت ادامه دارد.