صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۵۷۶۳۶
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۲
به مناسبت ولادت حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی؛

گروه معارف: به مناسبت ولادت حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی، نمایشگاهی از کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم(ع) در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برپا شده است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی آستان قدس رضوی، محمد جواد قوی، رئیس روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌ قدس ‌رضوی، با بیان این مطلب که به مناسبت ولادت حضرت عیسی(ع) و آغاز سال نو میلادی، نمایشگاهی از کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم(ع) در کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برپا شده است، گفت: در این نمایشگاه جذاب و دیدنی بیش از 110 عنوان کتاب، به زبان های مختلف مانند انگلیسی، اردو، فرانسه و ... در معرض دید عموم قرار گرفته است.
وی تصریح کرد: این نمایشگاه که از مجموعه منحصر به فرد کتابخانه تخصصی زبان های خارجی انتخاب شده است از نظر علمی و فرهنگی و پژوهشی در نزد محققان و علاقه مندان به موضوع اسلام و مسیحیت دارای اهمیت فراوان است.
وی با بیان اینکه کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی با مجموعه کتاب های خطی و چاپ سنگی و چاپی منحصر به فرد دارای گنجینه غنی منابع مطالعاتی در موضوع اسلام و مسیحیت است، اظهار کرد: کتابخانه تخصصی زبان‌های خارجی دارای بیش از 108 هزار کتاب چاپی به 91 زبان زنده دنیا است که در بین محققان، دانش‌پژوهان و زبان‌شناسان از اهمیت فراوانی برخوردار است.
یادآور می شود، نمایشگاه کتاب‌های خارجی با موضوع اسلام و مسیحیت و زندگانی حضرت عیسی بن مریم(ع) تا 12 دی‌ماه از ساعت 7:15 تا 19 در محل کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی پذیرای عموم علاقه مندان به آثار فرهنگی است.