صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۶۳۰۸۴
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۰۲
پازدار خبر داد:

گروه فرهنگی: معاون سپاه لرستان با اشاره به واگذاری مسئولیت کمیته بسیج ستاد دهه فجر لرستان به سپاه ابوالفضل(ع)، گفت: بیش‌ از 2 هزار پایگاه مقاومت بسیج در محلات استان لرستان فعالیت می‌کنند که زیربنا و زیرساخت‌های لازم را جهت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از لرستان، علی حسین پازدار، معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر استان لرستان که عصر یکشنبه، ۲۶ دی‌ماه در استانداری لرستان برگزار شد، گفت: مسئولیت کمیته بسیج ستاد دهه فجر لرستان برعهده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) است که برنامه‌های متنوع و جامعی در این راستا در نظر گرفته شده است.
وی افزود: بیش‌ از  2 هزار پایگاه مقاومت بسیج در محلات استان لرستان فعالیت می‌کنند که این پایگاه‌ها به منزله 2 هزار ستاد دهه فجر هستند که زیربنا و زیرساخت‌های لازم را جهت حضور باشکوه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن فراهم می‌کنند.
پازدار با اشاره به این‌که آخرین جلسه کمیته بسیج ستاد دهه فجر لرستان در پانزدهم آذرماه تشکیل شده است، افزود: در اولین روز از دهه فجر رژه موتوری نیروهای مسلح پیش‌بینی شده است که از پرسنل نیروی انتظامی در این رژه کمک گرفته شده است و این رژه از فرودگاه خرم‌آباد آغاز و به گلزار شهدا منتهی می‌شود.
معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان گفت: در مرکز استان ایستگاه‌های صلواتی خوب و قابل قبولی با محوریت اداره کل صنعت معدن و تجارت استان و همکاری بسیج اصناف برپا خواهد شد.
وی با اشاره به این‌که مسابقه تیراندازی بین مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرماندهان نیروهای مسلح استان لرستان در ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود، اضافه کرد: یادواره شهدای قرآنی، برنامه‌های غبارویی گلزار شهدا، دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، تجلیل از شهدای مدافع حرم و همایش «نقش زنان در انقلاب اسلامی» از دیگر برنامه‌هایی است که در ایام الله دهه فجر با مشارکت سپاه حضرت ابوالفضل(ع) استان لرستان برگزار می‌شود.
پازدار ادامه داد: برگزاری نماز وحدت و اعزام تیم‌های درمانی به مناطق محروم  دیگر برنامه‌های سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در ایام الله دهه فجر است این در حالی‌است که در دهه فجر باید نعمت‌های انقلاب و دستاوردهای انقلاب برای مردم تبیین شود.