صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۷۸۸۵۵
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۳

گروه اجتماعی: استاندار خوزستان در جلسه ستاد اربعین حسینی خوزستان اقداماتی را که باید تا اربعین 96 از سوی دستگاه‌های استان انجام شود را بیان کرد و گفت: جاده بستان تا چذابه باید چهارخطه شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان،‌ غلامرضا شریعتی،‌ استاندار خوزستان در ستاد اربعین 96 استان که امروز دوشنبه 9 اسفندماه در استانداری خوزستان برگزار شد، با تأکید بر اینکه جلسات ستاد اربعین باید به صورت منظم برگزار شود، گفت: نباید در ماه‌های منتهی به اربعین حسینی با حجم بسیار کارها و تعطیل شدن سایر امور جاری در استان مواجه شویم. بنابراین اقدامات لازم از همین حالا انجام شود.

وی با بیان اینکه از طرف راه و شهرسازی باید جاده بستان تا چذابه چهارخطه شود، گفت: همچنین مسیر منتهی به جاده نفت هم به همراه مسیر عبدالخان به طول 45 کیلومتر باید آماده‌سازی شود.

شریعتی با بیان اینکه اگر جمعیت بیشتری در مراسم اربعین حسینی نسبت به اربعین 95 شرکت داشته باشد، جاده‌ها ظرفیت و کشش این حجم را ندارد، گفت: این جاده‌های ذکر شده باید هر چه سریع‌تر تعیین تکلیف شوند.

استاندار خوزستان ادامه داد: منطقه آزاد اروند و فرمانداری خرمشهر به همراه معاون بهسازی، برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور عدم اخلال در امر صادرات در بازه زمانی اربعین حسینی انجام دهد.

وی با بیان اینکه در مجموع عملکرد استان در برگزاری مراسم اربعین حسینی خوب بوده است،‌ گفت: اما ایراداتی در جزئیات بر ما وارد است که باید برطرف شود.