صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۵۴۹۲
تاریخ انتشار : ۰۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
سعادت:

گروه شبکه‌های اجتماعی: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور گفت: مهم‌ترین اتفاق سازمان در سال اقتصاد مقاومتی، حمایت از 600 شرکت نوپا و ممانت از فرار مغزها بود.

ناصرعلی سعادت، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به این موضوع که سازمان در سالی که گذشت، از شرکت‌های نوپا حمایت کرده است، اظهار کرد: حمایت از شرکت‌های نوپای صنعت آی سی تی، مهم‌ترین مسأله‌ای بوده که سبب خروج کارشناسان، فرارمغزها و ایجاد امید به آینده در اشتغال و صنعت به جوانان می‌شود و ما مهم‌ترین اقدامی که در سال 95؛ سال اقتصاد مقاومتی انجام داده‌ایم، حمایت از 600 شرکت نوپا و ایجاد امید به آنها بود.

وی افزود: ما با حمایت از شرکت‌های نوپا به آنها این امید را دادیم که زیرچتر حمایتی بخش خصوصی قرار دارند و حتی ما به عنوان بخش خصوصی در این حمایت‌ها تحت هیچ شرایطی از حمایت‌های دولتی بهره‌مند نشده‌ایم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور تصریح کرد: اقتصاد مقاومتی یعنی تکیه اقتصاد به مردم و اقتصاد برای مقاومتی شدن باید تکیه اش به مردم باشد نه به درآمدهای نفتی دولت. سازمان نظام صنفی رایانه‌ای کشور در سال اقتصاد مقاومتی تکیه‌اش به بخش دولتی نبوده و نمونه بارز یک اقتصاد مقاومتی است.

سعادت اظهار کرد: ما با حمایت از شرکت‌های نوپا به دنبال ایجاد بسترهای توسعه برای جوانان و پیشرفت‌های‌شان هستیم. بنظر می‌رسد مهم‌ترین جایگاه را در اقتصاد مقاومتی بخش خصوصی دارد تا تولید اشتغال و  ثروت کند و ما در صنعت ای سی تی توانسته‌ایم این امر را محقق کنیم.

وی یادآور شد: همه اقداماتی که در سال اقتصاد مقاومتی انجام داده‌ایم در سال 96 هم ادامه خواهد داشت چراکه اگر این موضوع را رها کنیم که دیگر نمی‌توانیم عنوان اقتصاد مقاومتی را بر این امر بگذاریم. همچنین منظور مقام معظم رهبری هم این است که همه فعالیت‌های مربوط به اقتصاد مقاومتی در سال 95 ادامه داشته باشد تا این فعالیت‌ها ماندگار بوده و مردم در درازمدت مردم نتیجه را مشاهده کنند.