صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۸۵۵۶۱
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶

گروه سیاسی: امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه تحقق شعار سال با عنوان «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» موجب رفع بسیار از مشکلات مردم خواهد شد، عنوان کرد: همچنین اگر مشکل بیکاری جوانان و معیشت مردم حل شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هم کم می‌شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا محمدامین راستی، امام جمعه موقت سنندج امروز، چهارم فروردین ماه در آیین عبادی – سیاسی نماز جمعه این هفته سنندج اظهار کرد: نامگذاری امسال به نام سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» از سوی مقام معظم رهبری، نشان از دغدغه ایشان برای اشتغال جوانان و تولید داخلی دارد.

وی اقتصاد را مسئله اصلی کشور دانست و افزود: اگر مشکل اقتصادی نداشته باشیم امنیت کشور و دیگر مسایل هم حفظ خواهد شد.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه تحقق شعار سال موجب رفع بسیار از مشکلات مردم خواهد شد، عنوان کرد: همچنین اگر مشکل بیکاری جوانان و معیشت مردم حل شود بسیاری از آسیب‌های اجتماعی هم کم می‌شود.

وی در ادامه به اهمیت حمایت از تولید داخلی پرداخت و بیان کرد: اگر از تولیدات داخلی خود حمایت کنیم مشکل بیکاری هم تا حدود زیادی حل می‌شود.

ماموستا خدایی در بخشی دیگر از سخنان خود به مسئله معاد اشاره و اعلام کرد: آمدن فصل بهار و زنده شدن طبیعت، نشانه‌ای از روز رستاخیز است که باید خود را برای این روز آماده کنیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه حسابرسی به اعمال در دنیا کار آسانی است، یادآور شد: حسابرسی به اعمال در روز قیامت امری بسیار سخت است، پس در این دنیا باید قبل از مرگ خود به حسابرسی اعمالمان بپردازیم.