صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۳۷۱۰
تاریخ انتشار : ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶

گروه اجتماعی: مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج سفیران رسانه‌ای در حوزه شهری این شهر را معرفی کرد که خبرگزاری ایکنا نیز از جمله آنهاست.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، عزیزاله دهنوی، مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج امروز، هفتم اردیبهشت‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس ارزیابی انجام شده سال گذشته ۴۸۰ خبر تولیدی توسط بخش ارتباطات رسانه‌ای روابط عمومی شهرداری یاسوج تولید شده که پنج هزار بازخورد خبری داشته است.
وی افزود: این بازخورد خبری در روزنامه‌ها، خبرگزاری‌ها، پایگاه‌های اطلاع‌رسانی و هفته‌نامه‌ها ثبت شده است.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج با اشاره به اینکه سیاست راهبردی روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج حمایت و پشتیبانی از رسانه‌های استانی است، اضافه کرد: شهرداری یاسوج از نقد منصفانه استقبال می‌کند، ضمن اینکه نقد منصفانه می‌تواند راهکارهایی را فراروی مدیران شهری قرار دهد.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج گفت: خبرگزاری ایکنا به علت پرداختن به موضوعات دینی، معرفتی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری حوزه شهری به‌عنوان رسانه برتر حوزه شهری انتخاب و معرفی شده است.
دهنوی یادآور شد: ایکنا تنها رسانه‌ای است که توانسته افکار مخاطبان خود را در جهت آگاه‌سازی حوزه فرهنگی و اجتماعی حوزه شهری سوق دهد.
دهنوی بیان کرد: براساس بررسی‌های کارشناسی روزنامه‌های ابتکار جنوب و افکار مردم به دلیل درج عناوین ارزشی و حرفه‌ای به عنوان روزنامه‌های برتر حوزه شهری معرفی شدند.
وی افزود: اقبال عمومی در پیگیری اخبار حوزه شهری در این دو رسانه بیش از سایر رسانه‌های مکتوب است.
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج عنوان کرد: در این راستا روزنامه امید مردم به علت پرداختن به سوژه‌های خاص، نقد منصفانه با ارائه راهکار، رعایت اخلاق حرفه‌ای رسانه‌ای و نظم در انتشار اخبار حوزه شهری به عنوان رسانه برتر و تاثیرگذار استان شناخته شده است.
دهنوی بیان کرد: در بین خبرگزاری‌ها خبرگزاری فارس به دلیل سرعت در انتقال اخبار حوزه شهری، پرهیز از یک سویه‌نگری در انتشار اخبار تولیدی و اقبال عمومی به عنوان تاثیرگذارترین خبرگزاری در استان معرفی شده است.
وی افزود: پرداختن به گزارش‌ها و معضلات شهری مطابق با واقعیت موجود برای این رسانه جایگاه ویژه‌ای در بین مدیران استانی متصور است.
مدیر روابط عمومی و بین الملل شهرداری یاسوج ادامه داد: در بین پایگاه‌های خبری سایت خبری صبح زاگرس و اقلیم قلم سرعتی‌ترین انتقال‌دهنده اخبار حوزه شهری معرفی شده است.
دهنوی از کبنانیوز و بویرنیوز به عنوان اثرگذارترین سایت‌های خبری استان یاد کرد.این دو سایت به پشتوانه مخاطبان توانسته نقش مهمی در انتقال اخبار داشته باشند .
مدیر روابط عمومی و بین‌الملل شهرداری یاسوج تصریح کرد: سایت استان نیز به دلیل پرداختن به گزارش‌ها و معضلات شهری حرکتی نوین در اطلاع‌رسانی استانی ایفا کرده است.
دهنوی تصریح کرد: روزنامه ابتکار و همشهری به انتقال به موقع اخبار تولیدی، هدایت و جهت‌دهی افکار عمومی رسانه موفق در بعد کشوری معرفی شده است.
وی از هفته‌نامه‌های طریق‌الوسطی، زیبا قلم و دیار زاگرس به علت همکاری تنگاتنگ با روابط عمومی در انتقال اخبار به عنوان هفته‌نامه موفق یاد کرد.