صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۵۹۴۱۴۳
تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱

گروه سیاسی: در آستانه فرارسیدن ۱۲ اردیبهشت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته معلم؛ نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی به همین مناسبت در سطح نواحی، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت استان خبر داد‌.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، حجت‌الاسلام و‌المسلمین محمد جواد موحد، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز روز شنبه، نهم اردیبهشت در نشستی که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با حضور خبرنگاران برگزار شد، فرا رسیدن اعیاد شعبانیه و روز معلم را تبریک گفت و اظهار کرد: شهید مطهری یک چهره برجسته تابناک و ماندنی است.
وی افزود: شهید مطهری در بین اهل قلم, اهل علم و فضل به صورت ویژه و در عموم مردم به عنوان یک شخصیت کم‌نظیر است که آثار پر خیر و برکتی از خود به جای گذاشته است.
این مسئول با بیان اینکه اخلاص این شهید باعث ماندگاری نام و اثار او شده, گفت: طهارت ظاهر و باطن و همچنین آغاز کار با نام خدا منجر به ماندگاری نام و یاد شهید مطهری شد به طوریکه این معلم شهید بدون وضو دست به کتاب و نوشتار نمی‌زد.
موحد ابرازکرد: هفته معلم سال‌هاست که در سپاه به عنوان هفته عقیدتی‌ ـ سیاسی نامگذاری شده چون در سپاه تمام تعلیمات بر اساس سابقه عقیدتی و سیاسی است.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه البرز با اشاره به نامگذاری روزهای هفته عقیدتی سیاسی, گفت: بسیاری از برنامه‌ها کشوری و بعضی از آن‌ها در سطح استان و نواحی، پایگاه‌ها و رده‌ها برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: همایش یاد مطهر با حضور مربیان و معلمان بسیجی، دیدار با رهبر معظم انقلاب، تجلیل از مربیان بسیجی، نشست علمی حکمت مطهر، نشست سیاسی بصیرتی برای آگاه‌سازی در انتخابات و روشن کردن افکار بسیج و سپاه بر اساس رسالت خودمان از جمله این برنامه‌هاست.
این مسئول بیان کرد: برگزاری محافل روشنگری، حضور در نماز جمعه، اجرای زنگ سپاس معلم در روز 12 اردیبهشت، فراخوان و تهیه و تدوین مقاله به صورت کشوری، برگزاری مسابقه وب نویسی، فضاسازی محیطی در سطح استان و درون سپاه توسط معاونت فرهنگی از دیگر این برنامه‌ها است.
وی با بیان اینکه دیدار با خانواده شهدا نیز برگزار می‌شود، گفت: روز چهارشنبه این هفته نیز همایش تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی به صورت متمرکز استانی با حضور جانشین نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه برگزار می‌شود.