صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۰۲۸۳۸
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲

کانون خبرنگاران نبأ: ویژه‌برنامه «خرمشهر‌ها در پیش است» به مناسبت گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر در قالب اجرای برنامه‌های فرهنگی هنری و آیین غبارروبی مزار شهدای فتح خرمشهر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ این ویژه‌برنامه از ساعت 17 تا 19 پنجشنبه چهارم خردادماه در جوار مزار شهید «محمد جهان‌آرا» در قطعه 24 گلزار مطهر شهدای بهشت زهرا(س) و با حضور شماری از خانواده‌های معظم شهدا برگزار می‌شود.
 آیین تجلیل از خانواده معظم شهیدان دوران دفاع مقدس در عملیات فتح خرمشهر و شهیدان مدافع حرم حضرت زینب(س) در آزادسازی شهر حلب، سخنرانی و بیان خاطرات سرداران دوران دفاع مقدس، روایتگری و نمایش «یک قدم تا خدا»، مداحی حاج حمید منافی همراه با آیین غبارروبی مزار مطهر شهدای آزادسازی خرمشهر، از بخش های این ویژه‌برنامه است.
نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی، نمایشگاه خط و خوشنویسی، مشاوره و گفتمان دینی، غرفه کودک و نوجوان، ختم گروهی قرآن کریم و اجرای برنامه های فرهنگی هنری از دیگر بخش های این ویژه‌‌برنامه است.
علاقه‌مندان برای حضور در این ویژه‌برنامه می‌توانند می‌توانند به نشانی بهشت زهرا(س)، ورودی گلزار مطهر شهدا، مقابل جایگاه جلوس تاریخی امام خمینی(ره) مراجعه کنند و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با تلفن 55202218 تماس بگیرند.