صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۱۲۳۲۵
تاریخ انتشار : ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۵

گروه سیاسی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز با تاکید بر حضور پرشور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس، گفت: روز قدس روز همدلی و همبستگی امت اسلامی است.

علی خیلدار، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از البرز، اظهارکرد: انتخاب آخرین جمعه ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره) به عنوان روز قدس نشان‌دهنده اهمیت مسئله قدس و فلسطین برای جهان است.
وی اضافه کرد: با شرکت در این راهپیمایی، این روز را باید باشکوه و با حضوری همه جانبه برگزار کنیم چرا که به فرموده مقام معظم رهبری امروز مساله فلسطین مسئله اول جهان است و دفاع از فلسطین و قدس دفاع از مظلومیت است.
خیلدارگفت: به همین منظور و با هماهنگی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز از همه اقشار مردم برای حضور باشکوه و پرتوان در راهپیمایی روز قدس دعوت می‌کند.
این مسئول بیان کرد: مردم استان البرز با حضور بی‌نظیر خود در راهپیمایی روز قدس ضمن بیعت دوباره با آرمان‌های انقلاب و تجدیدمیثاق با فرمان امام(ره) و مقام معظم رهبری، به دشمنان نشان می‌دهند که این ملت ذره‌ای از اصول خود پا پس نمی گذارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در ادامه با اشاره به برنامه‌های این اداره کل در روز قدس تصریح کرد: شرکت پرسنل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان در مراسم راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه، برپایی ایستگاه فرهنگی با هدف اهدای کتاب در خصوص مسئله فلسطین و انقلاب اسلامی در بین شرکت‌کنندگان در راهپیمایی، برگزاری کارگاه هنری و اجرای برنامه زنده خوشنویسی در ایستگاه‌های فرهنگی در طول مسیرهای راهپیمایی که هنرمندان خوشنویس شعارهای انقلابی را در بین مردم توزیع می‌کنند از جمله برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز در روز قدس است.
خیلدار گفت: همچنین به همین مناسبت مسابقه عکاسی بین عکاسان هنرمند البرز در خصوص سوژه‌های ناب روز قدس در تمامی شهرستان‌های استان برگزار که در این رابطه ضمن اهدای جوایز به برگزیدگان، نمایشگاهی از بهترین این عکس‌ها به زودی برپا می‌شود.