صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۲۰۱۳۱
تاریخ انتشار : ۲۷ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۲
در بقاع متبرکه خراسان رضوی؛

گروه اجتماعی: در راستای برگزاری «طرح زندگی به رنگ خدا» در بقاع متبرکه، دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی در هشت شهرستان استان خراسان رضوی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به منظور اجرا و تحقق منویات رهبری و با هدف نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ـ ایرانی و رسیدن جامعه دینی به حیات طیبه، دوره تربیت مربی سبک زندگی اسلامی از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می‌شود.
بنابراین گزارش، این دوره ویژه خواهران طلبه برای تدریس کلاس‌های «طرح زندگی به رنگ خدا» در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه شهرستان‌های مشهد، طرقبه، نیشابور، گناباد، سبزوار، تربت‌حیدریه، کاشمر، و قوچان برگزار خواهد شد.
خواهران طلبه‌ای می‌توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند که متأهل، بین سنین 28 تا 55 سال با شرایط اتمام سطح دو حوزه علمیه خواهران با کسب نمره بالای 17، توانمند در مهارت‌های کلاس‌داری و ارتباط گیری موثر و فن بیان، باشند، علاوه براین برای تدریس در این دوره آموزشی باید حد نصاب نمره قبولی در آزمون ورودی را کسب کنند و متعهد به تدریس مستمر و با کیفیت در طرح زندگی به رنگ خدا باشند.
یادآور می‌شود، واجدین شرایط می‌توانند حداکثر تا 30 تیرماه نام و نام خانوادگی و محل اقامت خود را به سامانه 10000114511 پیامک و در این دوره ثبت‌نام کنند، علاوه براین علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شماره 0518432011(داخلی 3160-3161 و 3116) تماس بگیرند.