صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۲۹۱۸۰
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۷
حجت‌الاسلام ایمانی:

کانون خبرنگاران نبأ: امام جمعه فردیس در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان گفت: اگر در جامعه‌ای اتحاد وجود داشته باشد هیچ یک از دشمنان هرگز نمی‌توانند خللی در آن کشور به‌وجود آورند، بنابراین حفظ اتحاد میان آحاد مردم و مسئولان از ملزومات کشور است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، حجت‌الاسلام والمسلمین علی‌اکبر ایمانی، امام جمعه شهرستان فردیس، 20 مردادماه در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان، گفت:  اگر در جامعه‌ای اتحاد وجود داشته باشد هیچ یک از دشمنان هرگز نمی‌توانند خللی در آن کشور به‌وجود آورند، بنابراین حفظ اتحاد میان آحاد مردم و مسئولان از ملزومات کشور است.
وی افزود: دشمن سعی دارد با تفرقه‌اندازی به حاکمیت در دنیا برسد. بنابراین، لازم است اتحاد و همبستگی جبهه مقاومت از بین نرود و برای تقویت آن تلاش بیشتری انجام گیرد.
ایمانی با اشاره به وضعیت اقتصادی موجود در جامعه عنوان کرد: اقتصاد جامعه، بیمار است چراکه علاوه ‌بر درآمد نفتی و رشد اقتصادی حاصل از آن، بخش اعظمی از این درآمدها به دست دولت است و هیچ یک از دولت‌ها بحث اقتصاد را به‌درستی به بخش خصوصی واگذار نکرده‌اند. بنابراین دولت‌مردان باید برای رفع مشکل اقتصادی جامعه چاره‌ای جدید و راه‌گشا در نظر بگیرند.
امام جمعه شهرستان فردیس در ادامه به مشکلات کشورهای خاورمیانه اشاره کرد و افزود: شرق عربستان منطقه شیعه‌نشینی است که مناطق نفتی این کشور هم به شمار می‌آید و طبق بررسی‌ها و گزارشات رسیده از خبرگزاری‌ها در حال حاضر این منطقه شرایطی همچون موصل عراق را تجربه می‌کند.
ایمانی با اشاره به سکوت آمریکا در مقابل نقض حقوق بشر، افزود: یکی از رهبران فرقه شیعه عراق که 60 هزار نیروی عراقی در دست دارد به دعوت ولیعهد عربستان به این کشور دعوت شد و هم‌اکنون در میدان آمریکا و سعودی‌ها به نفع آنان فعالیت می‌کند.
خطیب نماز جمعه شهرستان فردیس با بیان اینکه آمریکا هر روز نجف را بمباران کرده است، گفت: آمریکایی‌ها سلاح‌ها را در اختیار افرادی قرار داده‌اند که عراق را دچار جنگ سخت داخلی کنند و از این طریق به خواسته خود برسند.
محمد چشمه‌نوشی