صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۰۱۶۸
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۶

گروه فرهنگی: فیلم‏‌های جشنواره عمار به همت معاونت تبلیغات آستان قدس رضوی در حرم مطهر رضوی پخش می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان رضوی، به نقل پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، حجت‌الاسلام سیدجلال حسینی، معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی، از اکران فیلم‎های برگزیده جشنواره عمار در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‎نژاد حرم مطهر رضوی خبرداد و گفت: اکران فیلم‎های جشنواره عمار هر روز در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‎نژاد حرم مطهر رضوی صورت خواهد گرفت.
 وی ادامه داد: زائران و گروه‎های زیارتی که به حرم مطهر مشرف می‎شوند از این پس می‎توانند از مجموعه فیلم‎های متنوع با موضوعات ارزشی و همراه با معیارهای متعالی انقلاب اسلامی ایران در قالب فیلم‎های برگزیده جشنواره عمار بهره‌مند شوند.
حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به اینکه سینما حرم از 13 مهرماه افتتاح و تا پایان دهه صفر ادامه خواهد داشت، گفت: اولین اکران فیلم‎های جشنواره عمار در حرم مطهر رضوی 13 مهرماه با پخش فیلم «پسرم» با حضور مادران و پدران زائر به نمایش درآمد و در ادامه اکران انیمیشن «قهرمان مدرسه» در گروه سنی کودک و نوجوان، «نبرد خلیج فارس»، «مادر»، «دایو» و دیگر فیلم‎ها پخش شد.
معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی افزود: سینما حرم رضوی هر روز از ساعت 8 تا 14 و 16 تا 20 با اکران 4 برنامه، میزبان زائران، گروه‌های زیارتی و مدارس خواهد بود.
وی افزود: عموم مدارس، مؤسسات فرهنگی، مساجد و دانشگاه‎ها برای بهره‌مندی از این برنامه می‎توانند ضمن حضور در پایگاه آداب زیارت شهید هاشمی‌نژاد واقع در صحن جامع رضوی، وقت تعیین کنند تا برای آن‎ها فیلم‌های مناسب بر گروه سنی اکران شود.‎