صفحه نخست

فعالیت قرآنی

سیاست و اقتصاد

بین الملل

معارف

اجتماعی

فرهنگی

شعب استانی

چندرسانه ای

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

خراسان جنوبی

بوشهر

چهارمحال و بختیاری

خراسان رضوی

خراسان شمالی

سمنان

خوزستان

زنجان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویر احمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

صفحات داخلی

کد خبر: ۳۶۵۱۲۱۱
تاریخ انتشار : ۱۸ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۶

کانون خبرنگاران نبأ: جهادگر بسیجی «مهندس رسول عالم باقری» فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین با حضور مردم انقلابی در قزوین تشییع و به خاک سپرده شد.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا؛ نبأ، جهادگر بسیجی «مهندس رسول عالم باقری» فارغ التحصیل رشته مهندسی کشاورزی دانشگاه پیام نور مرکز قزوین با حضور مردم انقلابی در قزوین تشییع و به خاک سپرده شد. مراسم تشییع بسیجی جهادگر، رسول عالم باقری صبح امروز از مقابل امامزاده اسماعیل(ع) قزوین با حضور آیت الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین و مردم انقلابی قزوین برگزار شد.

بر اساس گزارش ایکنا جمعی از نیروهای قرارگاه ستاد تخصصی پیشرفت و آبادانی استان قزوین که به منظور شناسایی و تکمیل اطلاعات برای زمینه‌سازی یک جهاد اقتصادی عظیم به منطقه الموت قزوین سفر کرده بودند، پس از سه روز حضور در منطقه به هنگام بازگشت دچار سانحه رانندگی شدند.
محمد رسول عالم باقری که از نیروهای برجسته این قرارگاه در سطح استانی و ملی بود که در این حادثه به لقا الله پیوست و دو تن دیگر از همراهان وی مصدوم شدند.
سرلشگر پاسدار محمد علی جعفری، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم در پیامی خبر شهادت شهید والامقام رسول عالم باقری را تبریک و تسلیت گفت.